Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mellow Moods terug in de Catacomben
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Mellow Moods terug in de Catacomben

Woei de Catacomben is echt een super locatie voor dit soort feessies. Heb daar een paar leuke avonden gehad toen het de Mellow Moods daaro was. Een aanrader om naar toe te gaan als je op de dinsdagavond wat te doen wilt hebben. Voor de entree hoef je het niet te laten, want die is 2 pleuro.


Mellow Moods terug naar De Catacomben.

Na bijna anderhalf jaar keert Mellow Moods terug naar De Catacomben in Den Haag naast de Grote Kerk. Mellow Moods heeft in het afgelopen anderhalf jaar afgespeeld in ASTA, spui 27, en in Cocoon op Spui 6 in Den Haag. Hoewel Mellow Moods op die locaties een succes is geweest heeft de directie toch besloten om Mellow Moods te verplaatsen naar een meer geschikte locatie. En welke plek is hiervoor beter geschikt dan De Catacomben, waar Mellow Moods anderhalf jaar een zeer leuke, tijd heeft meegemaakt.

Mellow Moods bestaat nu al 11 jaar en is inmiddels een vast begrip in Den Haag. De kreten “De gezelligste dinsdag van Nederland” en “het weekend start in Den Haag op dinsdag” zeggen eigenlijk al genoeg over de sfeer en de invulling van de Mellow Moods avonden. .

Mellow Moods is ook live te bewonderen op radio Fresh FM, kijk op www.fresh.fm voor alle frequenties, maar langskomen is en blijft gezelliger.

De agendapunten blijven voor de maand oktober ongewijzigd. Naast de vaste residents Mark van Dale, Peter van Leeuwen en Paul T komen de volgende artiesten deze maand aan bod. Op 12 oktober viert Benny Rodrigues zijn verjaardag tijdens Mellow Moods, Barry en Jip de Luxe verschijnen op 19 oktober en de eer is aan Erick-E om de Mellow Moods maand oktober af te sluiten. De agenda voor de maand november staat nog niet vast, maar dat hij gaat knallen is een feit..

In Den Haag naast de Grote Kerk, in de middeleeuwse gewelven onder het oude stadhuis is restaurant DE CATACOMBEN gevestigd. De Catacomben bestaat uit verschillende restaurants met een centrale keuken, een drietal bars, een café, een dansgelegenheid en een zomerterras gelegen tussen kerk en stadhuis. Tussen de 500 jaar oude spelonken vind je 4 restaurants met een eigen thema: Aziatisch, Oosters, Caribisch en Frans.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-12-2004 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Doordeweeks is gewoon voor de meeste van ons een big no-no. Kan zoiets niet op donderdag of zo

Old Post Oct-12-2004 19:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

I know, daarom kom ik er ook te weinig, want die avonden zijn altijd erg gezellig.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-12-2004 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Kijk als die shit om 8 uur begint is het wel te doen

Old Post Oct-12-2004 19:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location: Zuid-Holland

Ben een paar jaar geleden wel eens in de Catacomben geweest toen Sander Kleinenberg moest draaien.
Stoere locatie.

Vroeger toen ze net waren begonnen ging ik vrij regelmatig.
Was toen nog in de Tempel. Leuke avondjes meegemaakt met Remy en Dimitri enzo...

Blijft een rare ervaring dat stappen op dinsdag en dan een volle tent binnen lopen waar een leuk feetje aan de gang is.


___________________
www.groovecollectionrecords.com (Groovecollection, Deep, Focus, Outside The Box Music)
Dutch Prog Community >> www.groovecollection.nl
Podcasting live sets from Dutch parties

Old Post Oct-13-2004 00:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by jp
Doordeweeks is gewoon voor de meeste van ons een big no-no. Kan zoiets niet op donderdag of zo



Het begon altijd om 22:00 en het eindigde ronde 2:00 a 2:30. En één keer in de maand gingen ze door tot 5:00.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-13-2004 05:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Ben een paar jaar geleden wel eens in de Catacomben geweest toen Sander Kleinenberg moest draaien.
Stoere locatie.

Vroeger toen ze net waren begonnen ging ik vrij regelmatig.
Was toen nog in de Tempel. Leuke avondjes meegemaakt met Remy en Dimitri enzo...

Blijft een rare ervaring dat stappen op dinsdag en dan een volle tent binnen lopen waar een leuk feetje aan de gang is.


De tempel, lol, dat is pas een foute tent
Maar ik ben ook een aantal malen in de Catacomben geweest, begin 2003, net voordat het weer naar de Asta ging. Erg gave tent inderdaad. Vanuit de Buddha bar (ook een aanrader met boven dik vette loungebanken) kan je d'r ook komen.

Eerste keer dat ik er was keek ik mijn ogen uit. Sodeju, zoveel vrouwelijk schoon (en dan dus echt SCHOON he!?) had ik nog nooit bij elkaar gezien.
Zeker een aanrader als je niets te doen hebt op dinsdag, zeer gezellige feestjes voor veel partyanimals maar ook de 'incrowd' en 'hippe mensen'. Daar moet je wel van houden... Je ziet daar echt niemand effe met een shirtje en zijn sneakers. In de Asta was/is dat iets minder, maar toen iig in de catacomben niet.

Hmm...binnenkort als ik tijd heb toch echt eens heen. Kijken wat er 3 november is te doen als ik net mijn verslag heb ingeleverd


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Oct-13-2004 14:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Tempel Power! Tempel is helemaal geen foute tent, wat een onzin

Old Post Oct-13-2004 21:43 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Optimus
Tempel Power! Tempel is helemaal geen foute tent, wat een onzin


Daaro heb ik een mooie dronken tijd gehad hoor


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-15-2004 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mellow Moods terug in de Catacomben
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease id this classic trance tune from 1996 ear' [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDave Swayze - Sunstroke [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!