Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Rui Da Silva
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
Rui Da Silva

הבריטי מגיע לארץ לורטיגו...
הבנתי שזה ב21.10 ... גיא פדרמן הרזידנט...
סטודנטים..כל הזין


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Oct-15-2004 12:52  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

תחושה חזקה שהמסיבה הזאת לא תהיה הצלחה גדולה...

פול ואן דייק באותו יום באומן...
שתי ההפקות פחות או יותר אותם גילאים
האם בני 23 ומעלה מהצפון יוותרו על ואן דייק כי זה רחוק להם ויש את רוי דה סילבה במקום?

ממ שאלה מכשילה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Oct-15-2004 13:03 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Haoman TraffiC
tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location:

פעם אחרונה שרוי דה סילבה הייה בארץ הוא שיעמם יותר מערוץ אחד בפריים טיים.

אבל עדיין מגיע לו ריספקט על להיט אחד גדול..


___________________
"Music Is The Answer"

Old Post Oct-15-2004 13:30  Israel
Click Here to See the Profile for Haoman TraffiC Click here to Send Haoman TraffiC a Private Message Add Haoman TraffiC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

רוי דה סילבה בארץ????????. שניה אני רץץץץץ!!!!! פחחחחחחחחחחחח
הוא לא ראוי שיפתחו לו טרד בכלל
חרא דיגיי
אני זוכר היה באולטרסאונד לפני שנתיים....הקהל נראה לי עבר לאולם שפלינר ניגן בו חחחח

כל מקרה במקומו לא הייתי בא להתחרות בפול.....

Old Post Oct-15-2004 14:12 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

בא לי רוי דה סילבה

אוחח למה סטודנטים1?!?!

Old Post Oct-15-2004 16:20  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

רוי דה סילבה ענק
חכו זאת רק הפקה אחת מיני רבות שמתוכננות בורטיגו
ואכן נמאס לנסוע עד לסוף העולם בשביל משהו טוב אז סוף סוף יש גם מקומות
כאלו שמביאים תותחים נכון הוא לא בסדר גודל של ואן דייק
אבל גם יש כבוד
וחכו לעוד הפתעות מהכיוון הזה

Old Post Oct-15-2004 16:36  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

רוי דה סילבה תותח!!


___________________

Old Post Oct-15-2004 16:56  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

בכל מקרה טוב שיש כלכך הרבה דיג'יים שמגיעים לארץ בימנו


___________________

Old Post Oct-15-2004 17:06  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YO-I
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Primavera

חחח...לא ידעתי שרואי דה סילבה שינה את האזרחות או את ארץ מוצאו, היוצר הענק הזה הוא קודם כל פורטוגלי ולא בריטי, אני לא יודע אם זה נכון שהוא מגיע, אני אברר את זה עם מושיק אבל בכל אופן אם זה נופל על היום שפול ואן דייק מגיע, אני באומן בכל מקרה

לגבי רואי, לא יודע מה יש לחלקכם נגדו, אבל הוא יוצר ענק, אולי הרוב הגיעו בפעם שעברה לשמוע אותו בגלל הטראק הידוע שלו
טאצ' מי אבל מה לעשות שהטראק הזה לא ממש משקף את הסגנון של דה סילבה, הוא מנגן בעיקר טרייבל ואפילו פרוגרסיב האוס, תשמעו את הטראקים שהוא יצר יחד עם מושיק ותבינו

Old Post Oct-15-2004 17:42  Israel
Click Here to See the Profile for YO-I Click here to Send YO-I a Private Message Visit YO-I's homepage! Add YO-I to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

לא צריך לברר עם מושיק אני אומר לך שהוא מגיע

Old Post Oct-15-2004 17:46  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YO-I
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Primavera

אז כן ביררתי עם מושיק, 80 אחוז שרואי יגיע, זה לא סגור עדיין אבל יש סיכוי גדול שכן, אגב אם הוא יגיע כנראה שמושיק ורואי ימשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם

Old Post Oct-16-2004 03:16  Israel
Click Here to See the Profile for YO-I Click here to Send YO-I a Private Message Visit YO-I's homepage! Add YO-I to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

רוי דה סקלז תותח!
וגם רוי דה סילבה

אבל.. סטודנטים.. או במילים אחרות
גרושים גרושות.. מובטלים והשאר


___________________
iLTa.. Forever!

Old Post Oct-16-2004 05:07  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Rui Da Silva
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat emotional track [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Van Linden - "AM2PM" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!