אני לא יודע מה איתכם אבל היום כיד ללכת למסיבה איכותית באזור המרכז
למועדון כמו ה TLV, DOOM
צריכים לשלם מחיר שנע מ 80 עד 120 שקל במסיבות "גדולות" זה לא צריך
להיות ככה!!
מה אפשר לעשות נגד זה??
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 18:23
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
הפקה גדולה של מסיבה כיום, בישראל, עולה על ה10000 ש"ח
אין מה לעשות בקשר לזה...
Oct-09-2001 18:45
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
כן אחי
אבל תסכים איתי שהפקה שעולה 10000 נמצאת במקום שמכיל לפחות 3000 איש
ואם 3000 איש משלמים 100 שקל לראש זה 300000
וזה ריווחי מאד אבל מוגזם
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 18:48
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות
אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים
הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן
וזה טוב לתקליטנים שבינינו
Oct-09-2001 19:08
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts האמת היא שאתה משלם סכומים כאלה מכמה סיבות
אחת מהם היא השם של המועדון... המוניטין וכו'... זה אומר שכשאתה רוצה ללכת למועדון טוב, תכין ת'מרשרשים
הסיבה השנייה היא שהתקליטנים מתחילים לדרוש יותר ויותר כסף ובגלל זה המועדון מרים את המחירים
כדי לנסות ולשלם לתקליטן
וזה טוב לתקליטנים שבינינו
שמע אני מבין את מה שאתה אומר
אבל אם כל הכבוד לתקליטנים בארץ
חוץ מכמה תקליטנים איכותיים אף אחד לא ממש מצדיק את הכסף
יש הרבה תקליטנים עם "מוניטין" שלא שווים שקל
ועל זה אני מדבר
ודרך אגב
אני שומע עכשיו את הטראק החדש שלך
אח שלי שיחקת אותה!
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 19:12
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
אכן צודק בטענה הזו שיש כאלה שלא שווים אפילו את השם שלהם על הפלייר של המועדון אבל מה לעשות.. זה העסק
איזה טראק?
ה
Euphoric Paradise?
זה טראק ענק!!
Oct-09-2001 19:24
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
כן אחי
Euphoric Paradise
באמת ענק
אהבתי את ה
delay
מאיפה בא הרעיון לשם?
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 19:27
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
רציתי להוסיף אנרגיות וכמה שיותר
זה טראק מהיר שיכול לשבור רחבת ריקודים וזאת למעשה הייתה המטרה שלי ולכן החלטתי לנסות כל מיני דברים שיוסיפו אנרג'י לטראק ובניהם הדיליי
יש גם תוספת נכבדה של ריוורב למלודיות המרכזיות וזה מוסיף המון...
Oct-09-2001 19:32
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
כן שמתי לב לאנרגיה
טראק איכותי אחי, שמעתי כמה טראקים שלך וזה הכי איכותי, מתאים למסיבה בישראל כמו כפפה
התחלתי לפני איזה חודש לעבוד עם ריברייב
נראה מה יצא לי
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 19:36
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
סבבה
כשתסיים תגיד לי איפה אני יכול להשיג ת'טראק הזה...
Oct-09-2001 19:38
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
סבבה
הוא יהיה סתם ניסיוני (יענו לנסות כל מני תבניות)
אבל אני ידבר איתך בכל מקרה
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Oct-09-2001 19:40
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
ברויטמן...
אם אתה מתחיל לעבוד על זה אז תדבר עם לוקסה שידריך אותך...
גיל איזה ציוד יש לך?
כי גם חבר שלי הוא יוצר...
הוא עשה דיפ מה זה מדהים (מת על הבאס) ועכשיו הוא תקוע...