Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tijs schopt Digweed uit de ether
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Tijs schopt Digweed uit de ether

Lees ik net in Music Discussion...

link

Is volgens mij nog niet officieel bevestigd, maar zou wel de grap van het jaar zijn
Het zou natuurlijk wel goed zijn voor de naamsbekendheid van Tijs BV in met name de VS...


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Nov-02-2004 02:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Haha, Glannie weer hoor

Old Post Nov-02-2004 03:32 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko



Registered: Jul 2003
Location: Curacao

aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk??

ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr


___________________

Old Post Nov-02-2004 04:03  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.

Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-02-2004 06:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by ambs
aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk??

ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr


Hoe populair is Tiesto eigenlijk in de States ??


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-02-2004 06:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.

Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek.


niet lullig bedoelt hoor maar als je na 20 jaar elk weekend in nederland hebt kunnen draaien kan ik me voorstellen dat je veel buitenlandse boekingen neemt.tuurlijk is dat tegenover de harde kern in nederland niet superflex,maar daarom was de eerste TiC 2 ook weer in Nederland. Plus het feit, ja inderdaad die koe word uitgemolken,helemaal in het achterhoofd houdende dat ze niet weten hoe lang die koe nog bertha 1 is. Zie het een beetje het zelfde als profvoetballers.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-02-2004 08:29 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek



Registered: Apr 2002
Location: Somewhere

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.


Haha eerste online presentatie van Armin van Buuren was ook een beetje uhm... maar kijke maar hoe die het nu doet. Je moet hem wel de kans geven, al denk ik dat het voor Tiesto niet zo makkelijk is als voor Armin, Tijs is toch een beetje meer verlegen dan Armin... maargoed, we zullen zien hoe het gaat


___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com

Old Post Nov-02-2004 08:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor tiësto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen..

Old Post Nov-02-2004 08:50  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by magrec
Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor tiësto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen..


Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.



Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid....


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 09:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.



Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid....


Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt?????

Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk.

Old Post Nov-02-2004 09:28  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by magrec
Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt?????

Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk.


Kijk:
Tiesto = Trance. Digweed = Progressive. Zeg ook verder niet dat je vergelijkt (maybe slechte zin van me), maar je vraagt je af of Tiesto zijn show kwalitatief net zo goed kan zijn. Maar zoals je zegt, voor kwaliteit zijn geen standaarden. Hoe kom je er dan bij dat Tiesto zijn show niet net zo goed kan doen? Die gaat maybe ook niet langer dan 1 minuut praten, geeft maybe ook info over de plaat/producer en laat ook maybe goede guestmixen komen.

Kwaliteit en smaak zijn verschillende zaken. Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen, correct me if i'm wrong, is dat je denkt dat de show van Tiesto niet zo in de smaak zal vallen bij jou persoonlijk. Of zit ik nu verkeerd?


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-02-2004 09:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

De harde kern en trouwe supporters van Tiesto liggen nog altijd ver boven de noorder-keerkring.. die konden zijn muziek in het begin meer waarderen dan ons gabberend pillenslikkend volkje

Old Post Nov-02-2004 10:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tijs schopt Digweed uit de ether
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvocal track, easy to ID [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMEO - "Sleepless" (John Johnson Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!