Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Min sista sändning för detta året
Hej alla glada!
I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/
19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...
I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/
19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio
Nov-15-2004 22:33
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jofawe
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio
haha Jag tänkte vara lite snäll och ge de en mjuk uppvärmning inför morgondagens program