ps. dit vroeg je ook in topic "Oh yeah" in trance forums-->Holland
daar staat het zelfde.
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Jan-28-2001 16:15
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Cool tnx, maar begrijp het nog niet, zal waarschijnlijk liggen aan dat het Zondag is. Braindead!!!
Moet je maar ff voluit tikken, misschien begrijp ik het dan!!!!
Anyway TNX
[Edited by Petenator on Jan-28-2001 at 11:56]
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-28-2001 16:40
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
Location: Planet earth
als het goed is, moet je dat in je signature plaatsen.
dat [**img] url [/***img] (zonder sterren). en dan moet het plaatje verschijnen.
Anders weet ik het ook niet.
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Jan-29-2001 17:57
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
[insert A]Insert Picture (web site)[Insert b]
A = IMG
B = /IMG
[IMG]http://www....[insert what B is]
zo stond het ongeveer op het zesde blad van de music discussion,toen bkightly de vraag stelde
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Jan-29-2001 21:20
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
Wat grappig, een van de eerste posts op dit forum
Voel je je niet vereerd Petrus?
Oct-31-2001 01:58
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Zeker weten. Moderator of niet, ik ben wel één van degene die het Holland Forum vanaf het eerst moment heeft gesteund. EN kijk nu, het is bijna het grootste onderdeel van TA.com
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Oct-31-2001 16:53
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
AL die oude topics
les ik ook nog es iets van voor mijn tijd dat ikhier was
___________________
Oct-31-2001 17:55
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Zeker weten. Moderator of niet, ik ben wel één van degene die het Holland Forum vanaf het eerst moment heeft gesteund. EN kijk nu, het is bijna het grootste onderdeel van TA.com
ik was er ook al bei vanaf het begin hoor.......had laatst nog een thread geopend met een paar mooie quotes uit mijn vroege maanden hier op TA......