|
Hulde voor ID&T!
Uit de Telegraaf:
| quote: | Teruglopende bezoekersaantallen dwingen feestorganisator ID&T de prijzen voor evenementen met tien procent te verlagen
Bovendien wil ID&T diskjockeys die steeds grotere bedragen vragen voor een uurtje plaatjes draaien, gaan boycotten om de toegangsprijs laag te houden.
*knip*
De actie is onderdeel van een groot offensief van ID&T om per 1 januari de toegangsprijzen voor evenementen terug te dringen. "In vijf jaar tijd is een kaartje voor Innercity gestegen van 65 gulden naar 52 euro", vertel Stutterheim. "Uitgaan is bijna niet meer te betalen met die belachelijke bedragen." Stutterheim erkent dat zijn bedrijf daar mede de oorzaak van is. "Daarom moeten we als ID&T de hand in eigen boezem steken. Als een van de marktleiders op dit gebied vind ik dat we een punt moeten maken: het is genoeg!" |
In hetzelfde bericht staat te lezen dat het slecht gaat met de kaartverkoop van Innercity. Daarom is het nu 2 halen 1 betalen, en iedereen die al een kaartje heeft mag 1 iemand meenemen. Goede actie (minder voor de Exposure).
Maar de conclusie: MOOI! Ze hebben het eindelijk door dat de prijzen veeeeeeeeeeeel te hoog zijn. Eindelijk wat zelfkritiek van ID&T, ze steken de hand in eigen boezem. Laten we hopen dat er een 'prijzenoorlog' ofzo komt.
Zoveel is 10% btw nog helemaal niet (zie ook de voorverkoop fee's die ook al fucking 5 euro zijn, belachelijk!), maar het is een mooi gebaar.....
Maar....daarnaast is het ook gevaarlijk. Check het eerste gedeelte van 'djs boycotten'. Krijgen we dan alleen de standaard goedkopen namen? Namen die geen fuck voorstellen? De toppers blijven weg van ID&T feesten? Of is dat JUIST een kans voor upcoming dj's????? Een 'shakedown' onder de djprijzen, zodat die omlaag gaan? Wat gaat er gebeuren...
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|