Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Hulde voor ID&T!

Uit de Telegraaf:

quote:
Teruglopende bezoekersaantallen dwingen feestorganisator ID&T de prijzen voor evenementen met tien procent te verlagen

Bovendien wil ID&T diskjockeys die steeds grotere bedragen vragen voor een uurtje plaatjes draaien, gaan boycotten om de toegangsprijs laag te houden.

*knip*

De actie is onderdeel van een groot offensief van ID&T om per 1 januari de toegangsprijzen voor evenementen terug te dringen. "In vijf jaar tijd is een kaartje voor Innercity gestegen van 65 gulden naar 52 euro", vertel Stutterheim. "Uitgaan is bijna niet meer te betalen met die belachelijke bedragen." Stutterheim erkent dat zijn bedrijf daar mede de oorzaak van is. "Daarom moeten we als ID&T de hand in eigen boezem steken. Als een van de marktleiders op dit gebied vind ik dat we een punt moeten maken: het is genoeg!"


In hetzelfde bericht staat te lezen dat het slecht gaat met de kaartverkoop van Innercity. Daarom is het nu 2 halen 1 betalen, en iedereen die al een kaartje heeft mag 1 iemand meenemen. Goede actie (minder voor de Exposure).

Maar de conclusie: MOOI! Ze hebben het eindelijk door dat de prijzen veeeeeeeeeeeel te hoog zijn. Eindelijk wat zelfkritiek van ID&T, ze steken de hand in eigen boezem. Laten we hopen dat er een 'prijzenoorlog' ofzo komt.
Zoveel is 10% btw nog helemaal niet (zie ook de voorverkoop fee's die ook al fucking 5 euro zijn, belachelijk!), maar het is een mooi gebaar.....

Maar....daarnaast is het ook gevaarlijk. Check het eerste gedeelte van 'djs boycotten'. Krijgen we dan alleen de standaard goedkopen namen? Namen die geen fuck voorstellen? De toppers blijven weg van ID&T feesten? Of is dat JUIST een kans voor upcoming dj's????? Een 'shakedown' onder de djprijzen, zodat die omlaag gaan? Wat gaat er gebeuren...

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-19-2004 08:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Re: Hulde voor ID&T!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar....daarnaast is het ook gevaarlijk. Check het eerste gedeelte van 'djs boycotten'. Krijgen we dan alleen de standaard goedkopen namen? Namen die geen fuck voorstellen? De toppers blijven weg van ID&T feesten? Of is dat JUIST een kans voor upcoming dj's????? Een 'shakedown' onder de djprijzen, zodat die omlaag gaan? Wat gaat er gebeuren...

Ik vind het wel een goede zaak.. Sowieso vind ik vaak de echt grote namen (die belachelijk veel geld vragen) te weinig toegevoegde waarde hebben t.o.v. wat minder bekende DJs (die vaak voor veel minder geld staan te draaien). Vaak vind ik het juist leuker om wat minder bekende DJs / acts de pannen van het dak te zien spelen (ik herinner me een Coming Soon op Extrema bijvoorbeeld), al die grote namen geloof ik soms wel een beetje, al blijf je voor de grote evenementen natuurlijk altijd grote namen nodig houden om de tent een beetje vol te krijgen.

Ik zie dit dan ook wel als een kans voor de upcoming DJs, omdat er (hopelijk) wat minder de standaard grote namen geboekt gaan worden (wat UDC/ID&T betreft Carl Cox, Dave Clarke, etc.), en die plekken die zij achterlaten zullen toch opgevuld moeten worden..


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-19-2004 08:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Tsja eigen schuld dikke bult


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Nov-19-2004 08:47  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

maarre voor 26 pleuro vaar innercity hmmmmmmmzzzzzzzz

best wel aantrekkelijk hehe


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Nov-19-2004 08:56  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Ik ben blij dat eindelijk de top is bereikt wat mensen voor een feest willen uitgeven en dat de markt eindelijk een signaal geeft dat de prijzen te zot zijn geworden en dat men gewoonweg geen kaarten meer wil kopen met zulke achterlijke prijzen voor een feest.

Hopelijk zal deze prijsdaling overal gaan plaatsvinden. Maar wat Snug al zei, is 10% wel aan de lage kant, maar tis een begin.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-19-2004 08:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by magrec
maarre voor 26 pleuro vaar innercity hmmmmmmmzzzzzzzz

best wel aantrekkelijk hehe


Mee eens, zit er nu ook over te denken om te gaan, mooi verjaardagkado'tje voor mezelf


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-19-2004 08:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Zou ID&T Tiesto ook gaan boycotten omdat hij teveel vraagt?

Laat ze maar besparen op de vvk-fee (ligt niet aan ID&T, maar oke) of op de shows om feesten heen. Het gaat niet om de show, het gaat om de muziek, om de sfeer!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-19-2004 08:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by magrec
maarre voor 26 pleuro vaar innercity hmmmmmmmzzzzzzzz

best wel aantrekkelijk hehe


Ja dat is inderdaad niet echt veel voor Innercity
Maarja, heb principes he? Alhoewel Deep Dish voor 26 euro niet veel is. Of mag ik mee op jou kaartje als 2e persoon Sjinees?


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-19-2004 09:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Re: Hulde voor ID&T!

quote:
Originally posted by SnuggLe
In hetzelfde bericht staat te lezen dat het slecht gaat met de kaartverkoop van Innercity. Daarom is het nu 2 halen 1 betalen, en iedereen die al een kaartje heeft mag 1 iemand meenemen. Goede actie (minder voor de Exposure).

Hoe gaan ze het eigenlijk aanpakken als door deze actie uiteindelijk (bijna) alle kaartjes nog verkocht worden, en diegenen die al een kaartje hebben gekocht, of dan nog kopen, nemen ook allemaal nog iemand mee? Dan wordt het wel een beetje druk heb ik het idee. Of hebben ze daar wel al iets voor bedacht?


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-19-2004 09:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SaBi
tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: brunssum , netherlands

Ik vond het al een hele tijd een beetje vreemd . Het gaat slecht in Nederland . Bijna iedereen heeft het moeilijk , iedereen merkt het ...behalve de danceindustrie . Die maakt nog steeds volop winst .
Ben wel benieuwd wat ID&T met de prijzen van Sensation gaat doen . Al met al vind ik het maar een verkooppraatje . Jaren lang de prijzen omhoog stuwen , en nu dat niet meer blijkt te werken , met een mooi praatje komen dat ze de hand in eigen boezem steken .
Maar goed ...wij profiteren er toch wel van

Old Post Nov-19-2004 09:17 
Click Here to See the Profile for SaBi Click here to Send SaBi a Private Message Add SaBi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Re: Hulde voor ID&T!

quote:
Originally posted by basd
Hoe gaan ze het eigenlijk aanpakken als door deze actie uiteindelijk (bijna) alle kaartjes nog verkocht worden, en diegenen die al een kaartje hebben gekocht, of dan nog kopen, nemen ook allemaal nog iemand mee? Dan wordt het wel een beetje druk heb ik het idee. Of hebben ze daar wel al iets voor bedacht?


Mag toch aannemen dat ze daar rekening mee houden, anders zou het behoorlijk onprofessioneel zijn. En dan wordt het ECHT druk....

Maar inderdaad, mensen die al wat gekocht hebben 'mogen iemand meenemen'. Zijn de kaarten die vanaf nu verkocht worden dan anders ofzo? Dat moet haast wel! Anders koop je 2 voor de prijs van 1, en dan neem je op 1 kaart 2 mensen mee

Wat ze beter zouden kunnen doen is alleen 2 mensen op 1 kaart. Anders niet. En dan gewoon minder kaarten verkopen.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-19-2004 09:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Dat is precies wat ik me dus ook afvroeg.. Nou ja, we horen het wel


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-19-2004 09:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp With This Techno Song! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Hydraulic Dogs - Shake It For Me (M.A.S. Collective Macro Sub Instrumental [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!