hey mensen zouden jullie zo lief willen zijn om voor een vriend van mij te stemmen zodat ie naar Valencia kan? hoe meer stemmen hoe beter het zou mij een tevreden mens maken (ahum) http://orange.wilnaarvalencia.com (ja dit is dikke spam maar dat mag wel eens want er is totaal geen interessante thread meer :/ )
quote:Originally posted by Switch (ja dit is dikke spam maar dat mag wel eens want er is totaal geen interessante thread meer :/ ) Nee, dit voegt lekker veel toe. Maar goed, omdat je zo'n mooie achternaam hebt Voted.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
done
hier ook. Kan jij niet meegaan?
___________________ Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
apen hebben geen vrieden!
___________________ Ga eens dood!
Bah weer een spam thread
Done.
ik ook gevote
___________________ ta-forum-members midi site
tegen gestemd... waarom ? erg jammer dat je hier maanden niet meer post en nu 'ff' langs komt om te spammen...
quote:Originally posted by HBtje tegen gestemd... waarom ? erg jammer dat je hier maanden niet meer post en nu 'ff' langs komt om te spammen... ik heb in dit deel van de forums ook maanden niet gepost tot zon 2 weke terug (druk druk druk)