Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > <<< 7 jours de Trance au Maroc >>>
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Smoking ..umm..something <<< 7 jours de Trance au Maroc >>>

http://www.camp-desertview.com/Franz/webTribe.html

quote:
Passez 7 jours et 7 nuits dans une ambiance familal.
Et de plus 100 différent natioanlites de tout sorte de musicien, danseur, voyager
artisans Reveures et enfants de la lumiere vous pouvez vous rendre pieds nus
sur les dunes a la rencontre du soleil et des etoiles joussez de la nature dans tout
son rayonnement, le levee de soleil et son coucher, le parcours des etoiles filantes
qui permettent la realisation de tous vos reves.

Franchement j'imagine le sable, le soleil, la musique, l'ambiance, les nuits chaudes, la fraicheur du matin, etc.........

Vraiment ça doit être trop le pied à vivre quoi un peu comme la Full Moon Party sur je ne sais plus quelle île.

"7Days or 1Week" de rêve et de paradis là où aucuns problèmes n'existent pour bien démarrer la nouvelle année

Old Post Nov-26-2004 00:18  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

faut vraiment aimer la goa/psy pour y aller !

Old Post Nov-26-2004 05:57  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

ca doit être génial comme ambiance, complètement dépaysé avec ce cadre. En plus vu le prix pour aller au Maroc en avion c'est presque plus rentable que d'aller aux P-B

Old Post Nov-26-2004 07:39  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by fastmp3
faut vraiment aimer la goa/psy pour y aller !

On a pas dit le contraire....Il faut aimer les bases de la trance quoi

Old Post Nov-26-2004 08:34  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

ca a vraiment l'air trop trop bon ce genre de teuf..

mes respect total au organisateur

Old Post Nov-26-2004 10:37  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

en effet ça promet !

un peu de psytrance de temps en temps ne fait de mal à personne.

dommage malgré tout de voir que le gars qui a fait la promo sur ta n'était même pas foutu d'écrire trance comme il faut... ça m'a foutu en rogne.

Old Post Nov-26-2004 10:52  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Vraiment ça doit être trop le pied à vivre quoi un peu comme la Full Moon Party sur je ne sais plus quelle île.

Choukri t'en dirait +, c pas en Thailande ?

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
ca a vraiment l'air trop trop bon ce genre de teuf..

mes respect total au organisateur

oui c'est vrai mais alors par contre le mec, il n'a pas du aller à l'école ou alors il a sauté les cours de français parce que le texte est bourré de fautes. A moins que ce ne soit une traduction hasardeuse ou que la personne en question ne soit aps francophone auquel cas, je n'ai rien dit et mm au contraire bel effort. Mais sinon 0/10

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-26-2004 12:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Voilà ce que j'ai reçu par un pote qui s'y rend mais est ce la même teuf ?

http://www.spraci.net/events/33458.html

Edit : Oui c'est la même.

Old Post Nov-26-2004 12:39  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quelqu'un connait il la différence entre TARIF SPECIAL Y et TARIF SPECIAL C pour les billets d'avion ?
non je ne compte pas y aller, je bosse le 3 et j'ai plus de sous

Old Post Nov-26-2004 20:55  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Insigma
Choukri t'en dirait +, c pas en Thailande ?

Sinon choukri, nan ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-26-2004 22:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Sinon choukri, nan ?

Koh Phan Gan en Thailande

et Bali en Indonésie

Old Post Nov-26-2004 22:29  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by choukri
Koh Phan Gan en Thailande

et Bali en Indonésie

thx. m'semblait bien

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-26-2004 22:39  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > <<< 7 jours de Trance au Maroc >>>
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBedrock - Heaven Scent [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBizznizz - "Don't Miss the Party Line" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:01.

Forum Rules: