Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind die nieuwe plaat: king of clubs - revelation (airwave remix) verreeeeeeeeeeekte veel lijken op Airwave - Save me.. natuurlijk valt het op dat het een airwave remix is, maar deze gelijkenis is wel heel erg groot..
Wat vinden jullie?
Oct-23-2001 21:40
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Re: King of Clubs - Revelation (airwave remix)
quote:
Originally posted by Teal'k Hey jongens..
Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind die nieuwe plaat: king of clubs - revelation (airwave remix) verreeeeeeeeeeekte veel lijken op Airwave - Save me.. natuurlijk valt het op dat het een airwave remix is, maar deze gelijkenis is wel heel erg groot..
Wat vinden jullie?
ja klopt dat zei Armin van Buuren zelf ook al in zijn show van 7 september maar ikzelf blijf het een heerlijk nummertje vinden! de sound van Airwave doet het bij mij altijd wel goed
Oct-24-2001 01:59
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Ik ken heel dat liedje niet
Ik zal het maar es ff omlaag gaan laden
dan kan ik hier ook me mening posten!
Oct-24-2001 05:56
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Flippe Ik ken heel dat liedje niet
doe dat jongen.. ik zelf vind eigenlijk revelation beter als save me.. ik heb ze een keer naast elkaar gezet.. en ik vond revelation meer pit hebben , maar ze klinken wel bijna hetzelfde das op zich wel jammer ja..
ik vind ze bijde lekkah lekkah, 2 lekkere producities, dat ze een beetje hetzelfde klinken zal me een worst wezen
Oct-24-2001 07:23
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Ik heb ze ook vergeleken, maar af en toe klopt er geen drol van de beats + melodies.. kan aan de mp3 liggen het kan ook komen omdat ik teveel save me heb geluisterd, either way.. mwah.. niet slecht
Oct-24-2001 08:23
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Flippe Ik ken heel dat liedje niet
hij staat tussen de update van de nieuwe tracks op deze site, ikzelf bvnd het wel een lekker nummertje, zoals alle Airwave producties eigenlijk wel