Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Live videos
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004
Live videos

Kan någon tipsa om bra live vidoes från DJ's, typ som PVd @ love parade mm. mm. Där man får se mixarna och det inte är klippta versioner, Skulle gärna även se filmer där man får se dj'n när han jobbar och att de inte visar publiken och annat ointressant så mycket, någon som kan tippsa om sånna här filmer?

Old Post Dec-27-2004 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har aldrig sett nån video där dom enbart har fokuserat på DJn... Och jag har sett en hel del... Den enda jag kommer att tänka på rak arm så här e Dave Clark Live på Impulz 2001-02-17 där man får se hur jäkla säker den killen är !

Här har du en lista på dom live vids jag har... har dock inte uppdaterat den listan sen den 7e februari Så de finns väl nåt 10-tal vids till
Har heller inte listat mina egna live vids.
http://medlem.spray.se/djstevie/vid...rance4ever).htm

Old Post Dec-27-2004 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!

Old Post Dec-27-2004 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Chrill
tack så mkt! Fan det är lustigt att det inte finns nån film där endast dj'n visas tycker jag!

för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q

Old Post Dec-29-2004 11:31  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

quote:
Originally posted by RebeL9
för att DJn bara vänder plattor. inget mer :Q

Tycker fortfarande att det kunde vara kul att se på när han jobbar, speciellt om det är skillade dj's!

Old Post Dec-29-2004 11:35  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)

hehe..

har ett gäng videor... kolla upp mig på DC

Old Post Dec-29-2004 16:05  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

finns ju en del turntable videos.. men det är ju inte direkt trance som spelas i dem.
sök i google på "turntable videos" eller liknande så får du nog upp en del
http://www.topdjgear.com/djvideos.html

Last edited by Funfrock on Dec-29-2004 at 17:27

Old Post Dec-29-2004 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

quote:
Originally posted by jofawe
personligen gillar jag mer videor med abstrakta mönster (typ demo)

hehe..

har ett gäng videor... kolla upp mig på DC

Vilken hub sitter du på samt vilket nick?

Old Post Dec-29-2004 17:29  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Vilken hub sitter du på samt vilket nick?

ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe

Old Post Dec-29-2004 23:47  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

quote:
Originally posted by jofawe
ancient och så har jag [bbb] å bor i [växjö] å kallar mig jofawe
Vad är det för adress till huben?

Old Post Dec-30-2004 00:56  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Vad är det för adress till huben?

Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB

Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...

Old Post Dec-30-2004 01:38  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Iof är vi är det inte tillåtet att snacka filesharing på TA men jag kan säga iaf att ancient är lite småknepig att få tillträde till. Hårda krav samt att dom som e OP kollar att du verkligen håller måtten... Tillräckligt snabbt bredband, inge fake share samt minst 60Gb share tror jag de ligger på nu vilket dom snart höjer till 80.
Man är även tvungen att ansöka om username/passw.
bbb.ancient.se
Ancient][Spirit är fan bästa huben i mitt tycke. Första att gå över en total share på 300TB

Kanske finns möjlighet att jag nästa år kan dela med mig av material från en inspelning där jag hade monterat en kamera vid DJ båset som filmar Sorrow & Ronski Speed i typ 2 timmar...

Ja, Ancient är klart bäst, kom nyligen in där igen efter en massa krabb och storkar men jag kan ge ett tips, ladda hem den specialversionen av DC++ som Ancient släppt (som inte Hashar filerna en gång i timmen) så kommer man in utan att ha lösenord och krabb...

Men som sagt [bbb][växjö]Jofawe är jag där.
Fast jag sitter inte där så jätteofta

Ni kan ju även söka efter videona, ska posta en liten lista här sen.. hehe.

STEVE.. ge oss det NU .. måste ha dem detta året! :P
thihi

Old Post Dec-30-2004 08:26  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Live videos
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID of nice melodic trance needed [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSam Sharp - "Deep" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:07.

Forum Rules: