Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
black mammmba
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: raanana
יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!

http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp

יאללה אנשים לעבוד על הטראק ליסט

Old Post Jan-07-2005 22:02  Israel
Click Here to See the Profile for black mammmba Click here to Send black mammmba a Private Message Add black mammmba to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

אוף כוסעמק
גם חולה וגם לא מספיק גדול ללכת לטי אל וי
כל הזיין


נ.ב -
השעה
12:21AM

Track: Young Parsians - Jump The Next Train (Kyau And Albert Remix)

אוי איזה נוסטלגיה מפוש

Old Post Jan-07-2005 22:18 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

טוב עכשיו
12:30

הוא מנגן איזה קטע שנשמע ממש סגנון
Svenson & Gielen
נראה לי שזאת הפקה חדשה
=)

Old Post Jan-07-2005 22:28 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FreaKaZoid
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Outer Space

הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?

Old Post Jan-07-2005 23:06 
Click Here to See the Profile for FreaKaZoid Click here to Send FreaKaZoid a Private Message Add FreaKaZoid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by ReAz
הלוואי וזה היה לנוער... יום יבוא ואני אהיה במסיבות האלה

ד"א מה הדירוג העולמי שלו?


מזה משנה מה הדירוג שלו אחי
טיסטו מדורג מקום ראשון זה אומר שהוא הכי טוב בעולם?
לא.. =)

הוא פשוט דיי ג'יי תותח אין מה להגיד.. חילן יודע להלהיב קהל

Old Post Jan-07-2005 23:11 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FreaKaZoid
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Outer Space

מסכים איתך אבל רק רציתי לדעת... אני אישית לא מתלהב כל כך מטיאסטו

Old Post Jan-07-2005 23:22 
Click Here to See the Profile for FreaKaZoid Click here to Send FreaKaZoid a Private Message Add FreaKaZoid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Jan-08-2005 04:48 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי תסט אבל שמעתי תדבר האמיתיייייי!!1
הוא מקום 28
נקסט כתבו באתר שהוא 24
יגאל דאג להזכיר לו שהוא 28
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-08-2005 06:26 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית


כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Jan-08-2005 06:36 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMoKeR
tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Holon

quote:
Originally posted by Shahar
כן אחי היה סוףףףףף הדרך תלא מתאר לך!!!
תכלס שב 12-1 עוד התלבטתי אם לבוא כי החברים התלבטו...אבל דברתי עם אדיר הוא שיכנע אותי לבוא ותכלס מודה לו על זה ועל כל דקה שהייתי במסיבה!!!

וכן ראסמי שיכור בלי אלכוהול וזה עוד בלי לראות מה עשית להם בדרך לתחנה מרכזית חחחחח ראית בדרך לחניה אמרתי לך אתה שיכור
"בא לי לקפוץ למים! צח תקפוץ אני אחריך"
או שזה היה צח שאמר לך לקפוץ והוא אחריך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה

Old Post Jan-08-2005 12:39  Israel
Click Here to See the Profile for SMoKeR Click here to Send SMoKeR a Private Message Add SMoKeR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FreaKaZoid
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2004
Location: Outer Space

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח...
אני לא מאמין שהוא נפגע מזה אחי
זאת היתה יותר עקיצה לכיוון של אנשי נקסט
אבל עקיצה עם הומור


אניווי
המיני ויכוח שנפתח פה
חילן כמו שאני יגיד עוד הרבה מתעלה הרבה הרבה מעל טיאסטו מבחינה טכנית
אם אתם נורא רוצים לרדת לסוף דעתי אז לדעתי יוהן חילן מבחינת טכניקה מתעלה לפחות ב2 רמות גם מעל ארמין...אין אפס בנושא הזה
פשוט חוויה לראות אותו לייב
הוא פרפורמר נדיר בעולם המוזיקה האלקטרונית שלא מפסיק לחיות את הרגע ולחיות את הקהל ואת המוזיקה שהוא מנגן הוא תמיד מחפש להלהיב את הקהל יש לו שפת גוף שיוצרת קשר מדהים עם הקהל ותשמעו...את זה אין גם לטיאסטו עם כל הכבוד לעממיות שלו
ובואו לא נשכח שעבורי חילן הוא גם מקור השראה לתחילת המשך ואולי כל הדרך שתהיה לי כדי גיי
ולשחר
בחרת לך אחלה של ערב להגיע בו בפעם הראשונה לנקסט
הרווח כולו שלך
חוץ מזה שכל משבא יכל להנות ממני כשיכור מוחלט מבלי שטיפת אלכוהול אחת נכנסה לתוך גופי (גיל..בריזר לא נחשב) כן... חברים מה לעשות מוזיקה טובה מכניסה אותכם לדרייב
כמות יתר של דרייב שכזה הופכת אותכם לשיכור ממוזיקה
ומשלא מאמין שישאל את אלי וגיל שסבלו אותי כשהסיעו אותי לתחנה המרכזית

ננקקקסססססטטטטטטטטט ההפפפפקקקוווותתתתת

יייוווווווהההההההןןןןןןןןן
חחחחיייילללללןןןןן
!!!!!!!!!!!!


יש לך חמרמורת?
=]

Old Post Jan-08-2005 13:17 
Click Here to See the Profile for FreaKaZoid Click here to Send FreaKaZoid a Private Message Add FreaKaZoid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by SMoKeR
רגע שחר איך נכנסת??? אתה לא קצת מוגבל בגיל בשביל המסיבה הזאת?
בטח בחאווה


אדיר דאג לי

Old Post Jan-08-2005 14:21 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > יוהן חילין בשידור מיוחד מ 99esc - עכשיו !!
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbeautiful beach-song [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAgnelli & Nelson - "Nolding Onto Nothing" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!