 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Is die Stef Vrolijk nou echt zo leuk/bijzonder/speciaal dan?
Toen hij hier in de Oosterpoort was, (na Armin van Buuren) vond ik het dus echt gewoon 3x niks |
Na Armin is toch iedere dj goed, zelfs Jean? Sorry, flauw geintje, wil niet alle Armin-lovers op mijn dak hebben, maar deze was te makkelijk 
Stef is ook niet heel super ofzo, maar daarom is hij ook opwarmDJ die avond of anders in de kleine zaal. Stef is eigenlijk de perfect opwarm dj...... Doet alle Everybody's samen met Sander K, dus daarom draait hij er ook altijd. Maar Sander K. is een groter naam, so.....
En het is een Hagenees, en aangezien er veel feestjes zijn in Den Haag, is hij vaak 'de sjaak' (lees: draait hij vaak). Buiten Den Haag wordtie bijna niet geboekt.
*edit* gvd, de moeder van de vriendin is jarig en daar schijn ik naartoe te MOETEN, nou echt niet dus. :S Want ze is zelf ook jarig en wil het dan voor de familie vieren. Leuk :S En dadelijk geen Everybody de 26e feb door wintersport, EN ditook niet.......MOOI niet.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Jan-11-2005 21:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
|
|
|
Feb-13-2005 19:14
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Feb-13-2005 21:17
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:21.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|