Registered: Jun 2001
Location: brunssum , netherlands
Welk programma om een radiostream te rippen ?
Hey luitjes ,
Welk programma gebruiken jullie om een internet radio stream te rippen ? Ik ben op zoek naar zo'n programma , en dan het liefst met schedule mogelijkheid
Ik kijk uit naar jullie reacties
Jan-12-2005 09:04
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ik gebruik altijd Total Recorder, werkt makkelijk en perfect
___________________
Sasha!
Jan-12-2005 09:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Wavelab werkt ook goed of soundforge.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jan-12-2005 09:37
Ben_Lei
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: Achterhoek
ik gebruik een winamp plug-in. Werkt perfect.
Jan-12-2005 11:01
SaBi
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: brunssum , netherlands
quote:
Originally posted by Ben_Lei
ik gebruik een winamp plug-in. Werkt perfect.
Heeft ie ook schedule mogelijkheden ?
Jan-12-2005 12:32
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
He handig, dit wilde ik ook net weten.
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Jan-12-2005 12:36
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Ik gebruik Cool Edit pro.
Prima, proggie.
Heeft er trouwens iemand wat gigs aan ruimte om wat sets te shearen?
Heb nog wat awakenings setjes.
Mail even want als je PM stuurd dan krijg ik een geluid via mijn geluidskaart. Zit op dit moment wat op te nemen
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-12-2005 12:38
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Heeft er trouwens iemand wat gigs aan ruimte om wat sets te shearen?
Heb nog wat awakenings setjes.
Mail even want als je PM stuurd dan krijg ik een geluid via mijn geluidskaart. Zit op dit moment wat op te nemen
Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails through this board. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.
Jan-12-2005 12:41
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Opti
Sorry! That user has specified that they do not wish to receive emails through this board. If you still wish to send an email to this user, please contact the administrator and they may be able to help.
Mwjha dus? Ik ga niet mijn e-mail hier neerzetten. Iemand kan ook in deze thread vragen wat mijn e-mail is en dan stuur ik ze een PM.
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-12-2005 12:44
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha dus? Ik ga niet mijn e-mail hier neerzetten. Iemand kan ook in deze thread vragen wat mijn e-mail is en dan stuur ik ze een PM.
Als je vraagt om te mailen zou het wel handig zijn om een e-mailadres te geven Zeg dan gewoon "vraag om mijn e-mailadres"
Jan-12-2005 12:50
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Opti
Als je vraagt om te mailen zou het wel handig zijn om een e-mailadres te geven Zeg dan gewoon "vraag om mijn e-mailadres"
net uitgelegt via msn, Geen commentaar.
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-12-2005 12:51
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Heeft niets te maken met opnemen van Internetradio, maar wel over Internet radio, dus wilde daar geen nieuwe tread over beginnen. Maar kan je als je een ftptje hebt (ServU) ook een soort van internetradio maken?
Want via msn kan je maar met 1 iemand een audiogesprek voeren...