Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jan-14-2005 16:51
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Dries Roelvink
In Den Haag is ook het swahiliaans kruisboogschieten en dansfestijn, met gratis neusring voor iedere 8,5ste bezoeker! Vet, ga ik ook even een thread van maken!
..natuurlijk is het leuk als je erbij in de buurt woont, maar voor de rest van TA heeft dit denk ik echt 0,0 nieuwswaarde
Jan-14-2005 17:10
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Cool ik ga wel, altijd lache toch. ben al een keer eerder geweest toen was er een heel gaaf optreden van drukwerk
En als jp die link niet had gepost had ik het ook niet geweten, dus heeft het wel degelijk nieuwswaarde
Jan-14-2005 17:13
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
*mening*
Je moet niet oordelen over iets waar je niet bent geweest
Het Jordaanfestival is al jaren cult, mede door Andre Hazes die er al vele malen optradt. Het is een van de weinige feestjes waar de echte Amsterdammers samenkomen, m.a.w. gezelligheid troef.
De muziek is soms erg cheezy maar als de klassiekers worden gespeeld dan gaat het (in dit geval niet aanwezige) dak eraf
Jan-14-2005 17:57
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by jp
Je moet niet oordelen over iets waar je niet bent geweest
Het Jordaanfestival is al jaren cult, mede door Andre Hazes die er al vele malen optradt. Het is een van de weinige feestjes waar de echte Amsterdammers samenkomen, m.a.w. gezelligheid troef.
De muziek is soms erg cheezy maar als de klassiekers worden gespeeld dan gaat het (in dit geval niet aanwezige) dak eraf
Waar geef ik een mening dan over dat festival? Je moet geen dingen zien die er niet zijn. Ik zeg alleen dat het weinig nieuwswaarde heeft naar mijn mening. Ik zeg niet dat het niet leuk zou kunnen zijn. Ik ga hier alleen ook niet ieder hutsitutsifeest posten. Maar oke, blijkbaar is er wel interesse voor zo'n feest.
Btw: waar de 'echte' Amsterdammers komen? LOL, 1 echte amsterdammer op 10.000 toeristen ja
Jan-14-2005 18:04
New Wave
We are all a number......
Al het goede komt uit Amsterdam dus ook dit zeer gezellige concert.
Ik ben hier namelijk ook wel eens geweest Was best gezellig.
(sorry Bram )
Jan-14-2005 18:11
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Btw: waar de 'echte' Amsterdammers komen? LOL, 1 echte amsterdammer op 10.000 toeristen ja
Ja tuurlijk
Jan-14-2005 18:14
Yarnie
Supreme tranceaddict
Komen juist bijna alleen maar amsterdammers. De jordaan is een echte volksbuurt en de meeste mensen die op het festival komen wonen daar in de buurt. Dus zal wel meevallen met die toeristen
Jan-14-2005 18:16
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
pff het jordaan festival.. das al een aantal jaar waardeloos.. tegenwoordig komen er alleen maar juppies en dagjes mensen. de echte jordanees laat zich daar niet meer zien, tis zelfs zo erg dat ze zelfs in almere of all places een jordaanfestival houden.. ondanks dat het 5 minuten lopen is zal ik hier dus ook echt niet naar toe gaan
Jan-14-2005 19:03
Yarnie
Supreme tranceaddict
Pff mensen moeten eens minder gaan zeuren zeg, je woont op een paar minuten afstand en je gaat niet effe langs, wat dan ? lekker thuis zitten.
Jan-14-2005 19:25
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Yarnie
Komen juist bijna alleen maar amsterdammers. De jordaan is een echte volksbuurt en de meeste mensen die op het festival komen wonen daar in de buurt. Dus zal wel meevallen met die toeristen
Gelukkig dat JP netzoveel Amsterdammer is als ik Rotterdammer ben. We wonen er evenver vandaan ongeveer dan
quote:
Originally posted by jp
Ja tuurlijk
Lange tenennnnnnnnn!
Nou, Den Haag heeft ook vette dingen te doen, ik denk dat ik er even een thread voor ga openen, kijk
Koeien Parade
Van 24 december 2004 tot en met 23 januari 2005 vindt in de binnenstad van Den Haag de EU Koeien Parade plaats. De totstandkoming van de EU koeienkudde is een gezamenlijk initiatief van de Nederlandse Ambassadeur in Praag en de organisatie van de Praagse Cow Parade geweest. De doelstelling van het project was de per 1 mei 2004 uitgebreide Europese Unie dichter bij de bevolking te brengen. De koeien vertegenwoordigen de 25 EU lidstaten en de Europese Commissie. De meeste koeien zijn beschilderd met nationale symbolen, zo pronken er tulpen op de Nederlandse koe en heeft de Finse koe een kerstmuts op.
In het kader van het Nederlandse EU voorzitterschap heeft Mininster Cees Veerman van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit deze kudde overgenomen. Een belangrijk deel van de opbrengst is aan een kinderziekenhuis in Tsjechië geschonken. Gedurende het EU-voorzitterschap hebben de koeien op diverse locaties gestaan. De EU kudde was voor het eerst afgelopen zomer te zien in Praag waar het onderdeel uitmaakte van de Cow Parade. Tijdens de informele Landbouwraad is de kudde zowel op het Binnenhof als op de Keukenhof tentoongesteld, waarna ze richting Brussel is afgereisd en daar tijdens de Europese Raadsvergaderingen de gangen van het Raadsgebouw van de EU heeft verrijkt.
Wandelroute
En nu zijn de koeien voor het publiek te bezichtigen in Den Haag. De kudde is zo geplaatst dat zij op een wandelroute van ongeveer een klein uur te bezichtigen is. De neuzen van de koeien wijzen u de juiste richting. Een routebeschrijving met de foto’s van de koeien is gratis bij de VVV in Den Haag te verkrijgen.
Weet je hoe vet, daar komen alleen de ECHTE Hagenezen, he Vicky?