|
|
|
|
 |
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004
|
|
|
1)Vooral het financiele ivm met de DJ's.
2)Een moeilijk punt is ook dat de party-promoters plots iets extra's krijgen waar ze reclame voor moeten maken dat ze misschien zelfs niet willen.
De mensen kennende zouden ze de Beta's heel graag ontvangen, dat betwijfel ik niet, maar misschien dat zeliever hebben, en misschien moeten we dat eens doen, dat de Beta's een Party-Promoten in Tropicana.
Zelf ne guest booken in de main hall in combinatie met 2 Beta's DJ's. (Max 3 guests op ne avond)
Een mooie titel, een schoon flyer/affiche ontwerpen en reklame maken? Ik denk dat ze dat liever hebben dan dat ik al heb gaan zagen voor dat 2de zaalke.
Maar ja daar komt veel bij kijken, reklame kosten (flyers, affiches,.. drukken) sponsors zoeken, DJ betalen, reklame kunnen maken,.. flyeren.
Kheb er al in Tropicana serieus zien floppen met hun 'ideeën', concepten, maar er zijn er ook die aardig wat hebben aan verdiend en dan een naam opbouwen.
Last edited by _Jedi on Jan-18-2005 at 18:41
|
|
Jan-16-2005 19:23
|
|
|
 |
 |
xcape
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2002
|
|
|
Ik ben ook altijd wel te vinden voor een keer gratis draaien.
Maar als het in de grote zaal is zal er naast de beta dj's zeker een grote naam moeten zijn. Ik weet niet wat er in de tropicana gewoonlijk gedraaid wordt. Maar ik weet uit ervaring dat het tegenwoordig niet gemakkelijk is het grote publiek warm te krijgen voor een trance-event met onbekende namen. Daarom ben ik eerder voorstander van de 2e zaal. Als we wat reclame maken, niet overdreven (om geen zotte kosten te maken), en we blijven lang genoeg met het concept doorgaan dan zal er zeker wel volk zijn dat daar zijn vaste stek vindt. Het is waarschijnlijk het best om het in het begin gewoon wat kleiner en gezellig te houden. Dan is er geen grote massa volk nodig is om het concept te doen slagen.
|
|
Jan-16-2005 19:48
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
_Jedi
life has just began

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Serieuze risico's, tenzij ge natuurlijk een bekende DJ kunt vinden die voor een héél zacht prijske komt draaien...Mike, Elof, Lolo, anyone?
En dan rest inderdaad nog de vraag: gaat ge die club volkrijgen met de muziek waar de BETA's voor staan? |
Voila .. beter zou ik het niet kunnen zeggen!
2004 =
*) In Progress (Mei) Avond & zaal 2 met Dave Swayze & Miguel (La Bush) progressive trance!=
Flopt!
Zelfde avond, zaal met de residents met groove guests = succesje
*)Birthday van Tropicana (mei) grote 2de zaal met Airwave, Yves Deruyter & Frednova .. jammer genoeg zeer weinig volk, na Airwave gingen de weinigen in de main room vertoeven. Yves Deruyter was te laat door verre rit uit Nederland, maar speelde voor een bescheiden groepje fans.
Main Room met residents, Hatrixx & JP, .. succes!
*)A Trip To Eternity : (April)
Zaal 2 met DJ Fire & Tomek (draaide toen nog veel trance, draait nu danscafé styl), stel je voor het volk van Second Sun in een zaal van 1000 man...
Zaal 1 Residents : Succesje.
Trancenamen lokken in Oost-Vlaanderen geen volk (meer).. zeer jammer.
Elof draaide op een retro night in de main hall, veel trance-classics en die dingen slagen aan natuurlijk omdat ze die kennen.
Trouwens velen en ook ik heb het management vorig jaar nog gezegd, als je je club met een 2de zaal wilt vol krijgen, book bekende Dj's die hardere dingen draaien, harddance, jump, hardtrance,.. en wat blijkt op het einde van vorig jaar en in begin van dit met Trancescape, Massiv, DJ Stone, ...ewel Ik vraag me af waar al dat volk de vorige weekends dan zat! Jammer maar helaas voor trance-progressive trance.
|
|
Jan-16-2005 19:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:47.
Forum Rules: