כן כן שני סייברים חוגגים להם ביום שישי הקרוב (28.01.2005) מסיבת יום-הולדת בדאנס-בר בן-שמן4 אשר ברחוב בן-שמן4 בתל-אביב. Line-Up: Yotam Avni DJ Sketch - ILTA Ronaldo Robotika - ILTA Eran R. - ILTA מחיר כניסה: 25ש"ח למי ששואל אין הגבלת גיל. מפה למתקשים:
___________________ NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!! SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
סתם שאלה, נכבדי הפורום אתם חושבים שזה מצריך טרד ?
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook סתם שאלה, נכבדי הפורום אתם חושבים שזה מצריך טרד ? אם שיר של אביב גפן הצריך אז התשובה היא די חד משמעית במקרה הזה לא..? חוץ מזה איזה סיבה יש לטרד הזה לא להיות לגיטימי?!?! יא גנב פלאשרים שכמוך
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
יאללה אנשים מייייייייייי באאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!! רוני וסקאצ' חפירות לפניםםםםםםםםםם!!
___________________ http://www.myspace.com/hydroid
אילן מילים כדורבנות !אני שם. הולך להיות אינטימי וקורע
___________________ my FACEBOOK
מזל טוב בונא רובן אתה כל יום עושה יומולדת
אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!! עם האישה יחדיו !!! שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !! וכן ידיד DjChook זה מצריך תרד... יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!!
___________________ www.Huge-A.com www.myspace.com/adirelimelech Huge-A @ Agnosia Records
quote:Originally posted by Huge-A אני מגיע כמובן בלי שאלות מיותרות !!! עם האישה יחדיו !!! שחר תבוא עם החברה שלך תוציא אותה קצת, היא לא מזדה 3 !! וכן ידיד DjChook זה מצריך תרד... יש לכם באמת מזל שאני מוד , תשאלו את שחר יגיד לכם מזה להיות גרמני של פורום !!! אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד? ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את Find!!!!
quote:Originally posted by Shahar אדיר אתה תמשיך לעשות עין הרע לא ישאר לי אותו והיא לוקחת מזדה 3 בהליכה וכן תכלס יש לנו מזל שאתה לא מוד חחחחחחחחחחח אבל ישיכור כל פעם אתה כותב "יש לכם מזל שאני מוד" איך הגעת לזה שאתה מוד? ובכבוד שלכם שמישהו ינגן שם את Find!!!! התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב.
quote:Originally posted by Huge-A התכוונתי לזה שיש מזל שאני לא מוד .. שגיאת כתיב. עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם
quote:Originally posted by Glenn-Holmes עוד טעות כזאת ומישהו פה יתחיל לשלם מהרגע שקנית תקליט אתה לא מפסיק לדבר על כסף ולהשתמש בשורש ש.ל.מ!
סעממק דווקא עכשיו ראיתי את זה?$#@! כבר יש לי תוכניות עם כל הח'ברה - כולם יצאו שישי.. סעממק איזה באסה... גיל!! פעם הבאה ת'מתקשר להודיע לי!@#
___________________
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA