|
| quote: | Originally posted by nwopper
Haha! Het ROC in Nieuwegein? Heh, 10 min. van mijn ouders huis vandaan...
Ik ben weer trots dat ik Nieuwegeiner ben, maar blij dat ik nu in Zwolle woon |
Een mede-Ta'er in Zwolle Waar woon je?
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
|