|
volgende week kan ik in principe wel iedere dag 
dinsdag heb ik les tot 18u
donderdag heb ik les tot 18u30
dwz dat ik dan nog nr huis moet en met de auto terug moet komen, omdat ik anders ni meer nr huis geraak, tenzij johan en monika misschien met de auto komen en ik met hen naar huis kan geraken. Als ik met de bus nr huis ga en met de auto terug kom, ben ik pas binnen 2u ongeveer terug in diepenbeek. (maw dinsdag -20u en woensdag 20u30)
maandag, woensdag en vrijdag ga ik sowieso nr huis, omdat ik dan tot respectievelijk 16u, 12u en 11u les heb 
Voor mij zou woensdag t fijnste zijn omdat ik donderdag pas namiddag les heb en ik dus ni al te vroeg in men nest moet liggen, ma dan kan despe ni he
Ik zal wel horen wat beslist wordt 
___________________
|