ooooooooooooooooooooooooooooooooooh, die horizon long edit is ECHT fucking geweldig man!!!!!! beter dan de long edit van view2 ask heel eerlijk mag zijn.... waar trouwens ook HE-LE-MAAL nix mis mee is!!!
-totdat ik op 3.20 kwam, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn!!!! al skipt ie wel een beetje vlak daarvoor (en op 3.47 zit ook een hele vervelende)??
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|