FOTO'S Tiesto Solo in Utrecht & Earth in de Melkweg!
Afgelopen weekend twee super goeie feestjes meegemaakt.....
Donderdag Tiesto Solo in de Winkel van Sinkel in Utrecht; topavond! Wie waren er nog meer van de TA's?
Vrijdag in de Melkweg geweest bij Earth. Alleen maar goeie sets gehoord daar; aanradertje voor wie van Progressive houdt...!
Wie gaan er a.s. vrijdag ook naar Tiesto Solo in Maastricht??
grtz,
Sido en Sander
Nov-10-2001 21:54
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
dat ziet er wederom errug feestig uit!
Volgens mij mis ik veel te veel, maar ja, ik kom dan ook maar uit het oosten des lands. En volgens mij moet ik voor de leukste feesten toch nog wel een eindje van huis, helaas.
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Nov-10-2001 23:01
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink dat ziet er wederom errug feestig uit!
Volgens mij mis ik veel te veel, maar ja, ik kom dan ook maar uit het oosten des lands. En volgens mij moet ik voor de leukste feesten toch nog wel een eindje van huis, helaas.
Ruben, ook wij komen uit het Oosten van het land (Arnhem), dus er is nog hoop voor je!
Wie van de TA's gaan er vrijdag ook naar Tiesto Solo in de Nightlife in Maastricht???
Nov-11-2001 11:48
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
vlakbij de Duitse grens is toch wel ietsies verder weg dan Arnhem
Maar ik ga nog wel s een keer wat verder van huis af.......
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Nov-11-2001 13:30
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Toffe foto's weer Bouma-Bros! Cool!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Wie van de TA's gaan er vrijdag ook naar Tiesto Solo in de Nightlife in Maastricht???
Yep, ik ben der bij, als ik jullie zie spreek ik jullie zekerz aan, ik heb ook het voordeel dat ik weet hoe jullie eruit zien!
___________________
Sasha!
Nov-11-2001 13:34
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
VETTE PARTY!!!!!!
hehe...
neej ik ga niet naar die Tjesto Solo
___________________
Nov-11-2001 14:23
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
nee ben er pas bij als tiesto in de now&wow draait
Nov-11-2001 14:34
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
ik dacht aan je achternaam al te zien dat je uit het oosten kwam
veel achternamen uit het oosten eindigen met ink...
Nov-11-2001 15:39
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Partyhardy! Toffe foto's weer Bouma-Bros! Cool!
Yep, ik ben der bij, als ik jullie zie spreek ik jullie zekerz aan, ik heb ook het voordeel dat ik weet hoe jullie eruit zien!
Ok zie je daar! Wat kunnen we verwachten van de Nightlife?? Onze eerste keer, dus wat kunnen we ervan verwachten? Mooie tent?
Nov-11-2001 17:39
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by Eye-Riz ik dacht aan je achternaam al te zien dat je uit het oosten kwam
veel achternamen uit het oosten eindigen met ink...
dat heb je helemaal juist! of ik er blij mee moet zijn is een tweede
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Nov-11-2001 21:03
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
of ik er blij mee moet zijn is een tweede
met je naam of met het feit dat je uit het oosten komt?
Nov-11-2001 21:10
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by Eye-Riz
met je naam of met het feit dat je uit het oosten komt?
zullen we dat maar in het midden laten?
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance