Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wrom is da eigenlijk?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
slayon
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2001
wrom is da eigenlijk?

iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag?

De Bos - Keylock (Vocal Version)

Old Post Nov-11-2001 12:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for slayon Click here to Send slayon a Private Message Add slayon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Re: wrom is da eigenlijk?

quote:
Originally posted by slayon
iedereen zeurt altijd dat je met sportschoene nergens binnen mag maar waarom dat is weet niemand? dus aan jullie de vraag, weet er iemand waarom je niet met sportschoenen naar binnen mag?

Omdat de meeste kroegen/disco's een dress-code hebben. Sportschoenen staat te slonzig (vind ik zelf ook) thats why...

Old Post Nov-11-2001 12:48 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Begon tijdens de hardcore scene, veel mensen konden de hardcore scene niet waarderen om zijn hoog drugs gebruik, agressifieteit ezno, en dat waren de mensen met "de maxies"
Bij ons werden dus alle kroegen de dress code ingesteld dat je casual moest dragen, zo om die gabbers te weren.
Die cultuur is nu niet zo vaak meer negatief in het nieuws, eigenlijk nooit meer maar dat regeltje is nu nog steeds van toepassing.

Ik kom trouwens in nog best veel discotheken met me blauwe Maxies.

LATOX!

Old Post Nov-11-2001 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk

Old Post Nov-11-2001 14:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Flippe
IK denk als dat je sportschoenen er beetje goed uitzien ( je weet wel, de puma, nikies enzo ) moet je er toch wel mee binnen komem denk ikk

haha ja, kom je snel genoeg achter.
NOT!!, ook daar kom je nergens mee binnen.

Old Post Nov-11-2001 15:05 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Met sportschoenen kom je bijna nergens meer binnen.
Zeker in de steden kom je nergens binnen.
In de lokale discotheken nog wel misschien, maar zelfs daar wordt het meestal al een lastig verhaal.
Als je dan donkere sportschoenen draagt maak je ook meer kans, maar wit met felle kleuren FORGET IT

Met die gympies, lukt dat dan nog wel, al kom je daar op het stratumseind in Eindhoven ook niet overal mee binnen.

Maar die dress-code is begonnen in de gabber tijd, zoals al verteld werd.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Nov-11-2001 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Ik draag zowieso geen sportschoenen, alleen maar nette schoentjes..
Ennuh New_Wave heb wel gelijk ja.. Iedereen bekeek gabbers als criminelen ofzo duz verboden voor nikies.. Slaat eigenlijk nergens op maarja... Boeie

Old Post Nov-11-2001 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

een dress code is dus inderdaad om mensen te kunnen weigeren.
op zich maakt het portiers of clubeigenaren geen drol uit hoe jij je kleedt, maar het is gewoon om een bepaald type mensen te kunnen weren. Het is niet zo dat je per sé geweigerd wordt als je toevallig wel sportschoenen aanhebt, maar aande andere kant moeten de portiers 1 lijn trekken, anders gaan mensen zeuren 'hij wel, en ik niet?'. Ik zal bijvoorbeeld eerder met mijn sportschoenen binnenkomen als mijn vriend, gewoon omdat meisjes minder problemen in het algemeen veroorzaken, en er dus ook niet zo op schoenen gelet wordt bij meisjes. ( )
bij de dresscode hoort ook de leeftijdsgrens: op zich boeit het niet als je jonger bent, maar ze willen geen jong publiek. de ouderen gaan dan zeuren, het wordt meer een kinderfeestje, en jongeren geven minder geldt uit, dus dan wordt er meer rekening gehouden met de ouderen (heeft hoge leeftijd TOCH nog een voordeel )
Verder natuurlijk ook de redenen van alcohol en drugs.
Is logisch lijktme.

Old Post Nov-11-2001 15:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ik heb gewoon uitgaansschoenen, dat zijn mijn ouwe Fila's, je weet wel, met van die harde neuzen......

voor vrije tijd draag ik wel gewoon sportschoenen (Puma Sprint)

Old Post Nov-11-2001 16:22 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ik heb gewoon legerkistjes aan, zien er netjes uit en je hebt geen last van blauwe tenen als mensen perongelijk op je tenen gaan staan.

LATOX

Old Post Nov-11-2001 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

als ik naar parties ga, trek ik natuurlijk wel me witte Nikes aan, maar normal trek ik me nette Nikes (die zwarte nette shit die je bij de Foot Locker haalt) aan

Old Post Nov-11-2001 16:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mysteric
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2000

Ja...volgens mij is het inderdaad een andere (nettere?) manier om te zeggen dat ze geen gabbers willen hebben.
Inderdaad met die al eerder genoemde vooroordelen

Old Post Nov-12-2001 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mysteric Click here to Send Mysteric a Private Message Add Mysteric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wrom is da eigenlijk?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAWSOME ferry corsten tune Please ID from Gods kitchen 2003 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatthew Dekay - Clearing The Mind (16 Bit Lolita's Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:14.

Forum Rules: