Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Admin My Love
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Adria75
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005
Admin My Love

Vive les BONS admin

merci d'arreter de supprimer ma signature
c'est mon opinion.

Bisou

Last edited by Adria75 on Mar-03-2005 at 19:42

Old Post Mar-03-2005 19:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

on l'a vu ta sig, merci t'es vraiment super cool on adore ton opinion l'affirmer comme ça, quel homme

Old Post Mar-03-2005 19:36  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

ca te va?

Old Post Mar-03-2005 19:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Adria75 Click here to Send Adria75 a Private Message Visit Adria75's homepage! Add Adria75 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Il existe pour une différence fondamentale entre affirmer son opinion de manière calme et pondérée, et l'imposer aux autres, ce que tu penses des personnes ici ou ailleurs ne concernent que toi, et si compte à rendre il y a il doit être rendu avec le (ou les) intéressé(s). Ton attitude de refus de l'altérité dénote à mon sens le caractère inique de ta démarche critique.

Old Post Mar-03-2005 19:46 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

Merci coco mais si je poste c'est parce que votre admin favoris m'a delete ma signature.

Old Post Mar-03-2005 19:48  Sweden
Adria75
Supreme tranceaddict

Merci coco mais si je poste c'est parce que votre admin favoris m'a delete ma signature.

et puis faut bien remuer ce forum vu que vous vous faite chier et que vos seul sujet c'est machin dans une boite, machin a la radio, machin a acheter un lecteur mp3 ......

je vous laisse vous dechainer! j'espere que ce sera un bon thread

Old Post Mar-03-2005 19:49  Sweden
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

pfff... ou on va si on peut meme plus mettre ce qu'on veut dans la signature...mdr ca devient grave

a part ca FTV c'est fermé??

Old Post Mar-03-2005 19:54  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Re: Admin My Love

quote:
Originally posted by Adria75
Vive les BONS admin

merci d'arreter de supprimer ma signature
c'est mon opinion.

Bisou

T'es vraiment grave.

J'ai jamais édité ta sig : elle est conforme à l'éditeur de sig et je n'ai rien à reprocher à son contenu.

Old Post Mar-03-2005 20:15 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:

et puis faut bien remuer ce forum vu que vous vous faite chier et que vos seul sujet c'est machin dans une boite, machin a la radio, machin a acheter un lecteur mp3 ......

Mon pauvre petit, tu dois être bien seul dans ton monde...

Honnetement je ne vois pas ce que l'on peut faire pour toi

Old Post Mar-03-2005 20:25  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:

Parce que tu décides tout seul qu'on se fait chier, et que c'est à toi de nous divertir ?

Dans ce cas, comme on dit en anglais: Get A Life !!!

Old Post Mar-03-2005 22:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Adria75
Supreme tranceaddict

Old Post Mar-03-2005 22:13  Sweden
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003

excellent thread !

Old Post Mar-03-2005 22:18  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Admin My Love
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls help me id this german track from 2000 [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc Vision - Bel Air [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: