Zaterdag 2 April in de Catacomben Den Haag is de 2e editie van INTIEM met uit Zweden dj Ozgur Can voor een exclusieve 3 uur set!
Wordt weer een toppertje dit...
Entree: 10e
Check [url]www.intiem-event.nl
Mar-05-2005 14:41
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Location: Holland
Klinkt goed!
___________________
Mar-05-2005 15:14
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by HardKiller
Klinkt goed!
Inderdaad! 3 uurs sets van Ozgur zijn aardig bijzonder volgens mij!
Ga hier zeker proberen bij te zijn
___________________
Mar-05-2005 16:41
NoisyNeil
orangensfat
Registered: Feb 2004
Location: Almere, NL
gaan we naartooooooooeeeeeeehhh
___________________
Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]
Originally posted by CJ InterCity
Özgur ist een heel goed pannekoeken!
hahaha lol!
benk helaas niet bij want dan ben k al in de Asta!
___________________
Mar-07-2005 19:20
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
asta gaat bij mij ook voor
Mar-07-2005 21:32
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
De Catacomben is echt een onwijs gezellige kleine tent dus dat is bij voorbaad al 100x beter dan de Asta en dan nog een 3uurs set van Ozgur! echt kicke!
Hoop wel dat ze beter geluid ophangen deze keer want dat viel de vorige editie met Dekay echt tegen...
___________________
Sasha!
Mar-08-2005 14:21
justin q
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: The Hague
Catacomben is idd beter dan Asta...Plus: Ozgur Can in Nederland is zelden te horen..
P.s. Geluid wordt trouwens zoiezo beter..gaat goed komen!!
Mar-08-2005 16:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Maybe kom ik ook even langshoppen.
Mar-08-2005 16:38
justin q
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: The Hague
Nog mensen van plan te gaan..?
Ik heb er iig al zin in!!
Ozgur is al in Nederland gesignaleerd..