kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!
ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?
misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-13-2005 19:13
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
I'm in!
Ik ga sowieso naar Dance Valley, dus das al geen probleem. Het probleem is wel dat er zaterdag zoooooo veel DJ's en acts zijn die ik absoluut wil zien dat het een onmogelijke opgave gaat worden. Een deel van die DJ's draait vrijdag echter ook al, dus als ik vrijdag ook al ga is dat probleem van de baan. Daarbij komt ook nog dat het waarschijnlijk vervoer (Tom ) ook wou kamperen, dus om alleen zaterdag te gaan wordt het qua vervoer ook al moeilijk. En de sfeer van een hoop BETA's op een camping lijkt me ook niet te versmaden... Dus de voordelen wegen duidelijk op tegen de nadelen (kostprijs)!
Originally posted by Kaidreas
kzag dat eagle en een maat wel goesting hadden om te gaan camperen in amsterdam tijdens dancevalley!
ikzelf heb hier anders ook wel pokke goesting in.
dus de vraag is nu. wie van jullie bezien dit ook wel als een retevet/kei graaf/ mega kewl/ strak plan?
misschien kunnen we ff bezien wie er goesting heeft, en daarna wat verder beginnen plannen.
dus wat denken jullie?
joa, lijkt me ook wel leuk. heb dat x aantal jaar geleden gedaan met pukkelpop en tis toch fijner als ge daar kunt blijven op de camping. Alleen oppassen met zotte mensen die met vanalles beginnen te gooien en natuurlijk geen waardevolle spullen in uw tent laten liggen
moet wel nog een tentje vinden
___________________
Mar-13-2005 19:53
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
Re: Re: Beta-camping
quote:
Originally posted by Eagle`
correctie met een vriendin ni met ne maat, al hoewel ja vrouwen kunde misschien oek wel maten noeme
edit:Al hoewel tegen een meiske zegde nu toch oek ni plajas eigelijk feitelijk
pfff foert
hehehe sorry my bad... en ist een lekker
@nyah... mja over die tentjes vinden enz. daarvoor ben ik ook wat met deze topic begonnen. als we eerst zien wie er allemaal meegaat, kunnen we dan wat gaan beginnen regelen, met wat gaan we meenemen, hoe gaan we er geraken, en wie brengt wat me. dus we helpen elkaar.
kzou het enorm leuk vinden moesten we toch wa volk bij een krijgen.
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Onmogelijk ! Maar zou gewoon graag eens Nature one doen. Aan de andere kant dancevalley vorig jaar was echt zoooo'n topfeest . Gewoon ff line-up afwachten en dan samen met de vrienden beslissen.
Mar-14-2005 01:11
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
Ben er ook over aan 't peinzen om mee te gaan.
En good news is ook: er ligt hier thuis nog een 3-persoons tentje.
Altijd fun om er met zoveel mogelijk in te kruipen