Ok, zaterdag draait JEFF MILLS samen met Seutek en Joachim (ook niet verkeerd) in de Off Corso...
Zijn er nog meer mensen die deze grootmeester en één van de godfathers of TECHNO gaan bezoeken zaterdag????
Hij draait bijna nooit in Nederland alleen dit weekend op donderdag in de Melkweg Amsterdam, vrijdag in de 013 in Tilburg en zaterdag in de Off Corso in ROTTERDAM!! Dus grijp je kans!
DETROIT.. WHAT?!
DETROIT TECHNO BABY!!
ok ok, detroit techno draait die allang niet meer, maar het klinkt zo leuk!!
ps. 14 december Darren Emerson, Sasha en Sander Kleinenberg in de Off Corso! ook niet geheel oninteressant.. (magrec?)
Nov-14-2001 00:29
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Ik wilde er wel heen te gaan, maar kwam er laatst achter dat ik dan weg moet
Nov-14-2001 06:55
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
yes, vrijdag hier in tilburg in de 013; jeff mills en john acquaviva!
maar is dat 't waard? 35 piek voor 'n kaartje + 15 piek omdat ik dan in 't weekend naar huis moet en een week-OV heb?
Heb namelijk geen id wat nou precies hun draaistijl is.....
Nov-14-2001 07:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Boss yes, vrijdag hier in tilburg in de 013; jeff mills en john acquaviva!
maar is dat 't waard? 35 piek voor 'n kaartje + 15 piek omdat ik dan in 't weekend naar huis moet en een week-OV heb?
ik wil ook naar john acquaviva wrom komt ie niet naar fryslan stomme rotprovincie...er gebeurt hier nooit iets!! grrrrr
Nov-14-2001 08:17
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
WAATTTT< cool, zaterdag in Rotterdam, daar wil ik echt heeeel graag heen!!!! Off Corso, waar is dat???
Originally posted by Boss yes, vrijdag hier in tilburg in de 013; jeff mills en john acquaviva!
35 piek voor een kaartje! das niks man! en Jeff Mills en John Acquaviva zijn allebei onwijs goed dus gewoon gaan man!! John Acquaviva zal met een nieuw foefje aantreden, namelijk "The Final Scratch". Het apparaatje is ontwikkeld in samenwerking met Richie Hawtin (die er laatst in de Mazzo ook mee draaide). Het is een soort plaat die je kan scratchen (net als iedere andere plaat) alleen staat deze plaat + speler in verbinding met een labtop met daarop allemaal mp3 bestanden. Op die manier kan je de mp3-bestanden behandelen als ware het echte platen. Zeker de moeite waard om even uit te checken!
Nov-14-2001 19:50
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik ga morgen van ze genieten in de Melkweg en heb daar superveel zin in Dit is de hele line-up morgen: Jeff Mills / John Acquiviva / Steve Rachmad / Estroe / Misjah / Jerome
quote:
Originally posted by Jukx
John Acquaviva zal met een nieuw foefje aantreden, namelijk "The Final Scratch". Het apparaatje is ontwikkeld in samenwerking met Richie Hawtin (die er laatst in de Mazzo ook mee draaide). Het is een soort plaat die je kan scratchen (net als iedere andere plaat) alleen staat deze plaat + speler in verbinding met een labtop met daarop allemaal mp3 bestanden. Op die manier kan je de mp3-bestanden behandelen als ware het echte platen. Zeker de moeite waard om even uit te checken!
John Acquaviva draaide met dit apparaatje ook al op Shockers