Förfesten börjar runt 7 och det kommer finnas vinyldäck (mer info kommer och vägbeskrivning)
Tänkte det kunde vara bra med en lista på vilka som kommer, så kunde vara bra om alla replyar på denna (lägg till ert namn till listan och om du tar med dig någon/några).
Då börjar jag då..
- Sipowitz (+4)
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
Mar-17-2005 22:36
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
___________________
man with no sig
Mar-17-2005 22:52
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
___________________
KESO!
Mar-18-2005 05:45
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
- Sipowitz (+4)
- Steve
- Laszlo (+1)
- Connector (+1)
- IceKey
- SWE_TRANCE (+3)
- Smekbar
- CJ InterCity (+6)
- (Funfrock, har inte köpt biljett än men tror jag kommer)
- reveal
- Keddo (+2)
- Jofawe (Har inte heller köpt biljett, vet inte om han kommer heller, för den delen )