Ik heb gister het gerucht te horen gekregen dat QlubTempo dit keer om 6 uur 's avonds begint en al om 2 uur 's nachts is afgelopen.
ivm. de gewonden cq. dode die er steeds vallen in de Fun.
Anders zou de Fun zijn deuren moeten sluiten.
Ook heb ik gehoord dat een kaartje nu ook maar 25 guldentjes kost. Dus dat is wel weer lekker dan!
Nov-15-2001 08:32
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
ja klopt hoorde ik ook gister van een QT bezoeker..
Nou uhhh.. have FUN
Nov-15-2001 09:46
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Ja, idd. Waarschijnlijk gaat ook de QT op 29 dec niet door.
Dus dan gaan er waarschijnlijk toch wat meer mensen naar Innercity.
Ik zat gisteren het nieuws te bekijken, schetsen ze echt een beeld van de house-scene dat iedereen er aan de drugs onderdoor gaat. En dat het een supergrootprobleem is dat de jeugd van tegenwoordig steeds meer naar de drugs grijpt. Das echt zware onzin allemaal.
Gelijk m'n moeder weer: Jij gebruikt toch niet he... Helemaal ongerust. Wordt een beetje gek van die negatieve publiciteit.
Nov-15-2001 09:52
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
ik zat aan tafel te eten en ze hadden het erover en toen ook over de ouders..
ik kreeg toch wel een gevoel van schaamte overm e heen...
ach ja, volgesmij hebben ze t wel door, ik kom altijd zwaar vertieft van zo'n feest..
Laatste keer vroegen ze zelfs aan me of er nou veel drugs op zo'n feest wordt gebruikt en hoe duur zo'n pil nou kost.. Ik d8 echt "ojeeee"
sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool
Nov-15-2001 10:06
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Dj Alpha sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool
heheh, daarom ging je zeker maar weer cu2 op
Nov-15-2001 10:59
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes..
de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30
Originally posted by Henkie_henk De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes..
de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30
Nou ik heb ook De Metro zitten lezen maar ik heb niet kunnen vinden dat het dicht is.
Ik heb alleen een klein stukje gelezen over dat er iemand gestorven is.
Maar goed ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Ik ga in ieder geval even kijken op www.hemkade.nl