Iedereen heeft wel van die platen/tracks die op mixcds staan, of edits ervan, maar waarvan je de volledige versie niet kan vinden op vinyl. Vooral oudere tracks die je echt niet meer kan vinden of waar je al heel lang naar op zoek bent. Misschien is het handig om hier uit te wisselen waar je bepaalde platen kan vinden of dat je ze toevallig gezien hebt o.i.d. Dit kan op paydownload sites zijn of in vinylzaken etc.
Een plaat die ik al jaren zoek is Bodyheat - The Future Of House 2001 (incl Airscape Remix).
Iemand die weet je waar je hem kan krijgen? Ook handig om evt je eigen requests te posten hier.
Mar-26-2005 16:05
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Nat Monday - Shades Of You
Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand?
Sido
Mar-26-2005 16:43
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Bouma-Bros Nat Monday - Shades Of You
Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand?