|
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...
Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! 
Längtar redan - det känns plötsligt inte lika snopet att kryssningen i April blev inställd. 
PS: vem har förfest denna gången? Tycker vi ger Sipowitz ett break och låter honom också få festa loss lite utan att behöva oroa sig över att någon välter omkull TV:n eller what not... 
PS2: Jag kan ha förfest här i växjö, men det kan bli lite problem med att fixa skjuts härifrån :|
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|