___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Mar-30-2005 16:57
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Mar-30-2005 19:44
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
ראיתי רק עכשיו אני מוריד אני אשמע ואגיב אחרי המשחק..
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
לא בעיה לעשות
mute
ולהקשיב
טוב אחי
אחלה שיר
האיכות סאונד לא כל כך גבוהה
ושאני אומר לא כל כך גבוהה אז ברמה עולמית,ככה שיש רמה
האינטרו בכלל לא קשור אני ממש מצטער
הבאס הוא סטייל אפליפטינג חמוד...ואני חייב ללמוד לעשות משהו כזה כי לא הולך לי אף פעם הבאס
אהבתי מאד את הפסנתרים
אבל תחליט אותם קצת וגם אותי קצת פילטר יעזור
הבנייה היא מעולה
אבל אני לא אהבתי את הקטע המרכזי...לדעתי עם הפסנתרים היו בתור סינת(לא אהבתי את הסינת' המרכזי) אז זה היה הרבה יותר טוב...בעלייה היית מחזיר את הפסנתרים ואז אתה פשוט היית עם התווים משחק(אני יראה לך איך) וזה היה הרבה יותר טוב
סה"ך עבודה טובה וקבל ח"ח
יש רמה !
מסאטראינג טוב ושינוי הסינת' יכול בכיף להפוך את זה לשיר מצויין
סך הכל לעשות טראנס כזה זה לא עניין כל כך קשה ופה עשית עבודה מצויינת
עם מה אתה עובד?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-30-2005 20:18
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
שום דבר לא קשה !
אני עובד עם פרוטילופס וכל מיני ויאסטיז...
תודה על הביקורות חבר'ה!
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Mar-30-2005 21:54
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
בולשיט, לעשות טראנס אפליפטינג ברמה כזאת
עם כזאת רמה של מורכבות וגיוון סאונדים, אטמוספירה , בניה, מלודיה והכל זה לא פשוט כלל וכלל...
אני יעיז ויאמר שזה אפילו יותר מורכב מהפקה ממוצעת של פרוג...ואני מדבר מניסיון.
כל מקרה כבר כתבתי לך תגובה בפורום מפיקים אחי, קטע טוב מאוד הכי טוב שלך בנתיים.
האייכות סאונד פה יצאה דווקא דיי ברמה...
קבל ח"ח, טוב לשמוע ממך שוב
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Mar-30-2005 22:24
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יש אמני פרוג שעושים שירים באמת פשוטים שדי מזכירים אפליפטינג
אבל פרוג איכותי זה פשוט דבר נורא קשה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-30-2005 23:52
coby
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location:
אהבתי לאאלה
לפי דעתי הקטע נחתם בכיף.. תנסה לשלוח אותו לכמה לייבלים
edit:
אחרי שמיעה שניה
תגביר קיק ובאס הם נמוכים לעומת שאר הקטע .. זה גורם לקטע להישמע דל טיפה
ואני הייתי מוסיף גם קומפרסור על הכל
Last edited by coby on Mar-31-2005 at 15:50
Mar-31-2005 09:10
Origin
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: haifa
קטע אדיר אחי נישמע מיקצועי מאוד ....לא משעמם מלא באנרגיה אפקטים מצויינים...אם קצת שיופים אחרונים הקטע יוחתם בלי בעיה...תמשיך כך אחי
___________________
Mar-31-2005 12:02
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
תקשיב אנטוניו
תנסה להעביר לקיובייס את הערוצים ולעשות שם מאסטרינג...הסאונד של פרוטי הוא לא כל כך טוב אין מה לעשות...מאסטרינג באולפן יכול מאד לשפר
אני מקווה שאולי תנסה לקחת את הטיפים שנתתי לך ,לדעתי זה יצא יותר יפה
או שתעשה אדיט מיוחד לי
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Mar-31-2005 12:12
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
פשש רמה גבוהה אחוש:>
Apr-02-2005 14:46
SPL
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
לדעתי הקיק דווקא בסדר אם כי אפשר לתת לו קצת אבל ממש קצת יותר עומק
וחוץ מיזה הפסנתר נשמע יותר מידי אלקטרוני ולא טיבעי תנמיך אותו קצת כדי לא להבליט אותו יותר מידי כי הוא צורם באוזן