|
| quote: | Originally posted by Kaveh
Joo, den lirade han ju bl a på TIC2 som intro - båda gångerna =)
Fast känns lite gammal för att vara med på ISOS4 just därför kanske :Q |
Trodde jag aldrig han skulle göra ;X
Inte hunnit kolla på DVD(r).n än 
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
|