Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?

Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.

Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...

JIIIIHOOOOOOOO

Old Post Apr-01-2005 07:34  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

eehh vaa
det är ju fan hur grym som helst.. grattis steve
fan vad mycket material det lär finnas, lycka till.. men en så här stor grej gör man väl inte ensam? eller?

grattis hur som helst och berätta mer när du vet

Old Post Apr-01-2005 08:19  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

holy fuck...grattis mannen

april april : )

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Apr-01-2005 at 09:15

Old Post Apr-01-2005 08:49 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Oj oj, inte illa. Stort grattis steve!!!

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Apr-01-2005 09:16  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

Registered: Oct 2004

Jösses!!
Fan fa coolt! Stort grattis!

Men...

...alla vi här på Swe TA får väl ett varsitt gratis ex av dig då eller?

Old Post Apr-01-2005 09:54  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

grattis!

... till ett lyckat aprilskämt! :P

Old Post Apr-01-2005 10:06  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

omg
Steve goes pro!

Grattis som fan! Glöm inte oss stackars sweta när du blivit rik o känd

Old Post Apr-01-2005 10:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!!

Nån som kollat vad det är för datum idag ?

Old Post Apr-01-2005 11:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Re: Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de e sant... killen jag fick mitt presspass av var så imponerad av min klippteknik från min Trance Energy 2004 video att jag ska få redigera nästa Sensation White DVD. Tilläggas ska att han hade även gluttat på min Lucia kryss video.

Dom ville ringa mig redan nu i helgen för att ta alla detaljer vad de nu innebär... pengar pengar hoppas jag men en sån här grej gör man ju lätt gratis vilken dag som helst !!!
Berättar mer när jag snackat med dom...

JIIIIHOOOOOOOO

Gött som faen stefan! Ska bli kul att se resultatet nu när någon musikintresserad får ta hand om dvd'n istället för de vanliga dryga!

Edit: de var ju tur jag skrev musikintresserad, för då kan ju inte du räknas in

Old Post Apr-01-2005 11:33  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:

Minst två stycken

Syns om du trycker cntrl-a (eller bara markerar texten i alla inlägg)

Old Post Apr-01-2005 11:46  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
APRIL APRIL din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill !!!!

Var det jag tänkte efter att ha läst en mening Så jag gick inte på det, men det hade varit schyst om det var sant

Old Post Apr-01-2005 15:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

haha

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Apr-01-2005 16:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vem Ska Redigera Sensation White 2005 ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPerfecto On Tour Episode 10 - Track 2 ID [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:29.

Forum Rules: