nee serieus, ben al een week lang nogal ziek geweest.. laatste twee dagen is het beter, maar ik wil niks riskeren voor morgen.. La Rocca
Apr-22-2005 21:32
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard
Apr-23-2005 00:33
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerpen, België
Dit weekend geen plannen ... zaterdag en zondag moet ek werken om 05u00
Apr-23-2005 05:01
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard
Wat iemand anders zegt maakt me ni uit. Ik ken ook mensen die er geweest zijn. Geen vooroordelen hier. Ik ga er zelf naartoe, en zal dan zelf ook wel oordelen
Apr-23-2005 07:31
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
quote:
Originally posted by Bertn
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au sérieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard
Al die auto's zijn van de eigenaar zelf dus laat u niet afschrikken. Best zelf eens een kijkje gaan nemen. Btw Elof draait er op zaterdagavond