זמני הגיע..
אני רוצה לשתף אותכם במשהו מסוים שאני עובר בחצי שנה - שנה האחרונה,
יש כאלה שיגיבו בהבנה ויש כאלה שלא.. בכל אופן גם אני עצמי לא מבין..
אז תחשבו בבקשה לפני שאתם מגיבים..
ככה, כבר בערך שנה שאני מנסה לחזור לימי המוזיקה האלקטרונית. פשוט זה ואללה לא הולך.. אני כבר לא מתחבר למוזיקה הזו מכל צד.. תאמינו לי שאני מנסה.. האמת היא שכבר איבדתי עניין במוזיקה.. פשוט אין לי מושג למה..
אל תציאו לי דרכים מטומטמות איך לשנות את זה, כי אני לא אעשה את זה.
הגעתי להחלטה הזו ולמסקנה הזו בסופ"ש האחרון, היה לי המון זמן לחשוב
על המון דברים.. והגעתי לדיי הרבה מסקנות, אחת מהם שוואלה
מוזיקה - היא כבר לא בסדר העדיפויות שלי כרגע.. ואני סוחב את זה כבר המון זמן, להגיד לכם שנדבקתי למוזיקה שחורה - שקר, ישראלית - גם..
בכלל, עברתי דיי הרבה שינויים בשנה האחרונה מבחינת בן אדם, ואני עדיין נמצא בתהליך בלתי מובן, קשה ולא מובן כ"כ..
אני בתקופה דיי מגעילה שנמשכת כבר המון זמן
תקופה שבה אבדתי את השמחה שהיתה לי.. את הכח שהיה לי ואת הרצון..
בקיצר אני אוכל סרטים מכל מיני סיבות..
ולכן יש עלי המון השפעות לחצים שאני מעדיף לא לפרט..
אז אני אקצר ואומר את זה..
ח'ברה, החלטתי לפרוש מהפורום..
זה לא אומר שאני לא אכנס לפה יותר..
אני אקפוץ מידי פעם לביקורים.. אבל בקושי אהיה פעיל..
אני רק רוצה לציין שבמשך ה3 שנים האחרונות הפורום הזה היה חלק ממני..
הייתי מבלה פה דיי הרבה זמן במהלך היום שלי..
אם זה בלילה או לפנות בוקר.. הכרתי פה אנשים שאני לא אכיר בחיים..
אתם אחלה אנשים! ואני אוהב אותכם..
וזה שאני לא אהיה פה פעיל זה לא אומר שאי אפשר לזפזפ לי באי סי קיו
או להרים טלפון, לאלה שיש ת'מספר..
קיצ, ח'ברה
מקווה שזה רק תקופה והיא תעבור מהר
ואני אחזור אליכם במהרה עם שמחת חיים ועם הרבה כח..
___________________
|