Var nere och köpte en rejäl bunte biljetter förra veckan, började fundera på vilka som kommer ner denna gången?
Verkar bli lite mindre tranceaddict folk än förra gången dock? Men det verkar som rätt mycket annat folk som inte gått innan som har skaffat sig en biljett denna gången så blir säkert välfyllt
Andreas (aceevent) kanske ser detta: Hur många biljetter har ni sålt än så länge? Det blir som förra gången att även förköp står i kön som de som inte köpt biljett eller?
Ska bli kanonkul imorgon!
May-03-2005 14:02
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Jag kommer med några polare, sen kommer Laszlo med 4 pers och kanske några fler från SWETA?
Michael Splint har tydligen hyrt en partybuss så det lär bli en massa danskar också
Registered: Oct 2002
Tror jag bangar, bestämmer mig imorrn.
Är förkyld och allmänt osugen efter att ha festat sönder mig i helgen.
May-03-2005 15:38
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Längtar som aldrig förr...
En fråga bara, till Andreas främst - jag och en polare tänkte ta med oss en DV-kamera och mikrofon in - vi ska filma och göra ett litet musikreportage till ett skolarbete i skolan, då tänkte vi också få med några intervjuer, främst av det "vanliga" folket som är där för R&B:n och what not för att se om de varit inne och kikat på EDM-golvet, om de gillade det som spelades där och om de skulle kunna tänka sig att besöka en renodlad EDM-fest någon gång i framtiden....skulle detta vara okej?
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid dörren för att vi har kamera och mic... :|
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by CJ InterCity
i värsta fall kan vakterna kalla på Andreas så reder ni ut det vid dörren, men jag tror inte det skulle bli något problem alls!
Jag hoppas Özgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler
Har inget med Askew men Axwell och Özgür-plattor tänker jag ta med
Originally posted by Snakebyte
Tyvärr är jag pank just nu...hade annars dykt upp hur gärna som helst.
Shit, det måste suga att bo i samma stad som en sån fest och ändå missa för att man e pank... borde man inte kunna söka bidrag för sånt, jag menar man kan ju för det mesta... "undvikande av mänskligt lidande" eller så
May-04-2005 02:33
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Hade hur gärna som helst vart där, men varken jobb eller finanser ger tillåtelse
Men nästa gång kommer jag nog.. bara ingen misstar mig för en buse som sist