hej på er alla igen. vet inte hur många som är kvar från den gamla antika tiden då jag hängde här men ville bara säga att jag är i alla fall så jävla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite trådar och leta efter vad ni tokar lyssnar på nu för tiden eller så kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser några utav er i onsdags också
___________________
http://www.advantico.se
May-06-2005 11:49
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
ta en titt på de senaste listorna
*smygreklam* http://music.anuga.se/
12.000 besökare i veckan kan inte ha fel
Originally posted by JayBee
hej på er alla igen. vet inte hur många som är kvar från den gamla antika tiden då jag hängde här men ville bara säga att jag är i alla fall så jävla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite trådar och leta efter vad ni tokar lyssnar på nu för tiden eller så kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser några utav er i onsdags också
vartfan har du varit då?!
May-06-2005 11:59
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
ehm har väöl inte varit hemma så ofta iomed lumpen men sen så hadde ju min hårddisk pajjat i typ flera månader men har äntligen köpt en ny och börjat om igen
___________________
http://www.advantico.se
May-06-2005 19:17
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
välkommen tillbaka JB... va ett jäkla tagsen alltså.. hehe
___________________
Daniel
May-06-2005 19:38
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
"fuck you! fuck you too!" det var typ hur våran senaste disskusion slutade (och ända) jag haft med jaybee
___________________
KESO!
May-06-2005 20:07
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_örat_när_de_mixar!
hihi
___________________
insignificant cor member alliance
May-06-2005 22:09
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Cloudburst
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_örat_när_de_mixar!
hihi
vi har icke glömmt om du trodde det!
Välkommen tillbaka JB
May-06-2005 23:07
Snakebyte
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
Jäkla lustigt...tänkte precis starta en ny tråd om ny musik, men såg denna hehe. Jag har verkligen inte hängt med sista tiden med ny musik så jag tänkte oxå fråga vad som gäller just nu, i trance och house-väg...
_______________________________________________
EDIT:
Givetvis ska jag önska dig välommen tillbaks oxå!!!
-----------------------------------------------
keddo: eh? jag minns inte att jag sagt så till någon över huvudtaget på forumet är du säker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest sågs vi på? måste ha varit full som en påtänd krabba altså. menade det nog inte
föresten jag hörde nyss värsta sköna låten, jag tror den är ny "Matt Darey - Liberation (Darey Deep mix)"
men jag måste bara fråga, vad har hänt sedan jag försvann? snackade med glorie på A&N och hon sa att hon slutat hänga på TA. någon som kan sammanfatta lite snabbt vad som hänt det senaste halvåret? finns det några nya reglementen eller sånt? eller kanske annat man bör veta om.
p.s. kul att.... läsa er alla igen
___________________
http://www.advantico.se
May-07-2005 01:18
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
välkommen tbx jocke.
&.......
l m a o @ bilden, true classic.
jaybee: NU HAR JAG VÄNTAT I TRE TIMMAR PÅ ATT FÅ HÖRA DING DONG SONG ME GÜNTHER SÅ NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL FÅ SKALLEN NERKÖRD I MIXERBORDET !!
Last edited by staz on May-07-2005 at 04:58
May-07-2005 04:52
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Tjena mannen ! Ja de va ett tag sen man såg dig, var kul att se att du levde även på Monday Bar festen med Agnelli & Nelson !