Originally posted by eieregooie
Dus... Gaan hier nog mensen heen? Tis op een zondag, maar ik ben maandags vrij
Iedereen is 's maandags vrij..... 2e pinksterdag
Zeeeer waarschijnlijk gaan wij wel hierheen,..... LEF in de Panama was SUPER dus tja....
May-07-2005 19:32
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Oh lol, ik dacht dat pinksteren al deze zondag was
May-07-2005 19:50
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
Ik hou deze in m'n achterhoofd, hoewel ik van Judge Jules niet bepaald een grote fan ben.
May-07-2005 19:58
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Ben d'r bij
May-07-2005 21:40
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......
Maybe, maybe not.....
Zou wel leuk zijn, ja....
Maar teh trein....
___________________
May-07-2005 21:46
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Ik moet ook treinen vanuit Utrecht (eerst nog van N'gein naar Utrecht), dus niet zeuren
May-07-2005 21:51
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
Location: Holland, Gld
Wel lekker dichtbij... lang geleden ook dat ik Ferry heb zien draaien.
Misschien een idee om het meisje te verassen met een etentje aan de kade en dan savonds effe lekker te stuiteren
___________________
"...If one day you want to run away
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stop,
But i can run with you. .."
May-07-2005 22:06
DJ-CMH
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stuttgart, Germany
Ik ben ook da, met 4 verder Duitse jongens
wat een lekker feest, 4 uuren Ferry voor 15 €!
May-08-2005 11:15
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
2 juni staat ie ook nog in Enschede in het kader van deze tour.