|
|
|
|
 |
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb ook beelden van de finale gezien, en de DJ die toen bezig was kon echt niet goed mixen (trainwrecks, harmonische clashes), maar hij draaide retro en Zillion-hitjes, dus logisch dat hij veel stemmen heeft gekregen, het overgrote deel van die stemmers bestaat tenslotte uit Zillion-aanhangers (hoeveel andere mensen gaat naar de Zillin-webradio luisteren?). |
Wie niet goed is, moet slim zijn. Je moet je in de Zillion als dj maar wat aanpassen aan het publiek, vind ik.
|
|
May-09-2005 17:27
|
|
|
 |
 |
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
|
|
Ik heb nog stickers liggen voor de geïnteresseerden.
|
|
May-09-2005 17:30
|
|
|
 |
 |
xcape
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2002
|
|
|
| quote: | | Wie niet goed is, moet slim zijn. Je moet je in de Zillion als dj maar wat aanpassen aan het publiek, vind ik. |
Ik wil toch even zeggen dat er geen publiek was enkel een camera. Trouwens de meeste dj's die gewonnen hebben draaiden helemaal geen zillion stijl.
Ik weet ook niet hoe ze de winnaars gekozen hebben, het was lang niet altijd mogelijk om te stemmen (postmaster error of zoiets) Sommige dj's die gewonnen hadden wisten dit niet eens omdat ze niet werden verwittigd. Aangezien ik zelf ook heb meegedaan ga ik geen commentaar geven op de winnaars.
De avond in de famous zelf was naar het schijnt wel een flop, en het geluid stond zo enorm hard dat het weinige volk wat er nog was wegliep.
Tja ik doe in elk geval niet meer opnieuw mee want de manier waarom het allemaal geregeld werd trok op niet veel. (Eigenlijk had ik dit op voorhand wel kunnen weten)
|
|
May-09-2005 17:37
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
May-09-2005 18:36
|
|
|
 |
 |
DJ Zetski
Supreme tranceaddict
|
|
|
Mijn opinie, nu ze gevraagd wordt, is dat die kerel die met zijn Zillion-cd's draaide een strevertje is.
|
|
May-10-2005 15:11
|
|
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

|
|
|
May-10-2005 17:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:33.
Forum Rules: