טוב..
קודם כל בוקר טוב..
וואו..
איזה כיף..
חג שמח..
---------------
טוב,
אז ככה.
הייתי בורטיגו
גיא פדרמן
היה לפנים
צמר גפן מתוק
בירה חינם
אלכוהול בחינם
קיצר היה כיף..
איך היה לכם?
___________________
May-12-2005 02:44
OREN
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2004
Location: RISHON LE ZION
שלא נדע
מתבייש לספר
May-12-2005 08:35
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
על האש אצל חבר
שברנו בקבוק דלק מלא על הרצפה
לקח לנו אח"כ שעתיים להדליק את המנגל
אכלנו אוכל חי
שמענו סיפורי בית"ר - סכנין
היה מצחיק משו אש
ירדנו לשחק פינג פונג ב 2 בלילה
הלכנו הביתה ב 4
היה מצחיק משו אש
May-12-2005 08:38
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אני וחברים שלי כל השבוע האחרון לא הצלחנו להחליט מה נעשה
בסוף כולנו נפגשנו באיזה במה באיזור של הבית שלי ועשינו צחוקים
ואז בערך בשעה 1.... שכבר התחיל להיות יבש כי דיי נגמר והלכו אנשים
אמרתי להם
יאלה בואו נעשה על האש בפארק הירקון (מה שתמיד היינו עושים אבל הפעם בחרנו לנסות לא לעשות)
ואז אתם קולטים אותנו ב 1 מתחילים ללכת לבתים לחפש ציוד לעל האש
חבר הוריד ברן-ייגר כמעט מלא... ואז אתם מבינים כבר איך היה
קיצר היה נחמד ביותר
___________________
Never again.
May-12-2005 10:07
Shaharr
Junior tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
הייתי אצל ידידה נסענו לראות הופעות בעיר אחר כך הלכנו עם חברים לעשות על האש ואז חזרנו לישון אצלה
May-12-2005 11:19
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
הלכנו לגן סאקר עשינו על האש אני וחברים היה בן זונה
___________________
May-12-2005 12:11
Ooza
tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Ra'anana, Israel
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -
May-12-2005 12:31
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
7 בערב חברים שלי אומרים לי יאללה תתארגן חצי שעה נוסעים לפלמחים לעשות על האש
אמרתי סבבה קיצר 8 אנחנו יוצאים וזה מתברר שהחברים שארגנו עבדו על כל השאר ומצאנו את עצמנו אחרי שעה ליד זכרון בחוף הטנטורה (או שלא כי אף אחד לא מצא איך נכנסים אליו או שסגרו אותו)
קיצר שלמנו בחוף דור על כניסה לחוף (אני לא מאמין ששלמתי כדי להכנס לחוף...טוב נו חבר שילם עלי)
קיצר תבינו כל החוף יש אולי 40 איש ואני מחפש נואשות אחרי איזה מישהי להתחיל איתה
לא רוצה להעליב אבל אפילו בשביל אליאור הבנות הכי גדולות שהיו בחוף היו קטנות
15 היה הכי גדולות שהיו שם....
אז נאלצתי להסתפק בהתבודדות עם החברה והרצת בדיחות מצחיקות לאללה
בשלב מסוים התחלנו לפרק שם ספסלים וכל מיני מבני עץ שהיו על החוף כדי לעשות מדורה מטורפת...חחח היה מצחיק יש לי חברים די מטומטמים לפעמים
קיצר השוס של הלילה היה הבדיחה שחבר שלי (כל בדיחה שהוא יספר תשמע מצחיק) סיפר
ילד אחד הולך למכולת ואומר למוכר" תביא לי בבקשה לחם" אז המוכר שואל אותו "איזה לחם את רוצה שחור או לבן?" אז הילד עונה "לא משנה איזה באתי עם אופניים"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבדיחה הכי מטומטמת ששמעתי בחיים
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-12-2005 12:37
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=)
May-12-2005 13:39
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by Ooza
עם החברה בהופעות בפארק ברעננה
פושר + -
כמה ילדודס
אלוהים
וגם היה מופע חסידים
חלש +
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
May-12-2005 16:09
Meltdown
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan
אחת הבדיחות הכי גרועות שיצא לי לקרוא או לשמוע
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
May-13-2005 05:08
FreaKaZoid
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Outer Space
גם אני באתי לרעננה עם החברים.... תכלס היה בסדר היו כוסיות ומי שיודע להנות נהנה.
למרות שהמוסיקה הייתה סתם חרטא