|
Blondy Nights @ Hasharon12 (20.05.05) Opening party!!!

20.5
יום ששי פתיחת ליין
"בלונדי"
המועדון- השרון 12
והנה כמה מילים מהבלונדי עצמו:
(גילי מדר)
| quote: |
שלום,
לאחר שנה וחצי בליין הפאנטסטיק ווקס
אני חוזר לפעילות עצמאית בליין חדש בשם
"בלונדי"
שיתרחש במועדון – השרון 12 בימי ששי החל מה 20.5.
המועדון – השרון 12 בבעלות דני מקוב הוא לטעמי אחד מהמקומות היפים
והנסתרים בת"א שעדיין לא זכו לחשיפה נאותה,
ולכן לאחר שנתיים של פעילות נשאר חדשני ומעניין.
במקום שלושה מפלסי פעילות שיוצרים זרימה תמידית ואווירה אינטימית.
בקומה התחתונה שבא נמצאת הרחבה המרכזית
יארח רזידנט הליין רועי "פאנקי" אלעל
(בעל הבית בחנות פאנקי פיש)
תקליטנים מובילים בסצינת האלקטרו האוס והטכנו.
בלאונג' העליון יקבלו במה כל שבוע שלושה תקליטנים מבטיחים שיקבלו הזדמנות לחשיפה מול קהל בדבר האמיתי.
מפלס השירותים שווה התייחסות משל עצמו.
מלבד היותם לדעת רבים השירותים היפים בת"א
המפלס מהווה זירת הכרות והתגפפות נאותה.
מידי שבוע יפתח הליין למה שהוגדר כ
Pre Party
משעה 23:00 בלאונג' העליון שבו יתארחו תקליטני סוכנות
ILTA.
ובשעה 24:30 תפתח הרחבה המרכזית.
פעם בחודש יארח הליין אומן מחו"ל
שבאותו סוף שבוע יערך אפטר אחה"צ בקפה ברזילאי עם אותו אורח.
סוף השבוע הראשון הזה יהיה ב- 27/28.5 שיגע לארץ
פרנק מולר – בירושימה מהלייבל מולר רקורדס מברלין.
ולמסיבת הפתיחה.......................
במסיבת הפתיחה יארח הרזידנט פאנקי את חברי הקרוב
ושותפי לעשייה בשמונה החודשים האחרונים
רזידנט הפאנטסטיק ווקס רואי טוחנר לסט מרכזי
ואת סלאו מי (שלומי אבני) מבעליי הצופה לשעבר
ומטובי המסובבים בארץ
(אני חושב שיש על נושא זה הסכמה מכל הכיוונים).
בלאונג' יתארחו כל הלילה תקליטני
ILTA :
רונלדו רובטיקה, אלין גרסין ודי ג'יי ארוסיב.
במסיבת יום הולדת לגיל
ויאלללללללללה בלגן.
|


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
|