|
[18-06-05] Infusion LIVE @ Exposure - OneFour - Den Haag
Ja ja, nog een progressive draad.
De Exposure verhuist naar het centrum van Den Haag. Een zeer goede stap! In het verleden hadden ze in Scheveningen al James Holden, James Zabiela, Ozgur Can, Anthony Pappa, Chris Fortier en Satoshi Tommiie.... en nu gaan ze daar lekker mee verder!
18 juni 2005 - Exposure @ the OneFour
- Infusion
- Jordi Bouman
- ..to be announced..
Entree: 10 of 15 euro...
Time: 23:00 uur
De OneFour is de oude Jazzclub naast het Paard van Troje!
En dit is overigens maar het eerste feest dat Exposure hier zal gaan houden.. er staan volgensmij nog hele leuke grote namen voor de toekomst gepland 
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|