geheel in de sfeer van de overige spelletjes: pim-pam-pet. geef een omschrijving / categorie en een letter. de gene die het antwoord post, moet daar wel een afbeelding bij plaatsen... de eerste: een groepsactiviteit met een O
___________________ Fav Artists: Ashley Caselle Brian S Deep Dish Delerium DJ Tiesto
Oprotten met die kleutergein. Het is hier niet het Donald Duck-forum.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
quote:Originally posted by arjoderoon een groepsactiviteit met een O He Bas, je had nog gelijk ook met je Oprotten! Oh, nog gefeliciteerd met je verjaardag van gisterne. Ik belde nog, maar je nam niet op! ps. Het lijkt hier af en toe inderdaad een kleuterforum.
___________________ "Life is all about choices & respect"
nou de heren hebben gesproken hoor.
___________________ I hate the global warming hoax
quote:Originally posted by SnuggLe He Bas, je had nog gelijk ook met je Oprotten! Bewussie. quote: Oh, nog gefeliciteerd met je verjaardag van gisterne. Ik belde nog, maar je nam niet op! Dank je! Heb trouwens geen gemiste oproep gezien. quote:ps. Het lijkt hier af en toe inderdaad een kleuterforum. Tsja.
quote:Originally posted by basd Dank je! Heb trouwens geen gemiste oproep gezien. Beter kijken, heb toch echt gebeld!
nee het forum gaat idd nergens over, en het grootste voorbeeld zijn jullie in deze thread
quote:Originally posted by SnuggLe Beter kijken, heb toch echt gebeld! PM
___________________ bah
quote:Originally posted by DJ_Siesta nee het forum gaat idd nergens over, en het grootste voorbeeld zijn jullie in deze thread Boehoehoe. Nou heb je me hoor.
quote:Originally posted by ahp2002 PM Ja ja, excuses. Vind pm persoonlijk zo omslachtig als je al in een thread zit. Maar je hebt gelijk Feliciteren jullie Bas niet?
Gefeliciteerd Bas!
___________________ moo.
quote:Originally posted by basd Boehoehoe. Nou heb je me hoor. gefeliciteerd hoor met je bday, dat je maar een grote jongen mag worden!