Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] ventilo
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
[HS] ventilo

Putain vous êtes équipés ?
Ca y est moi je l'ai mis en route, c insupportable cette chaleur. Vivement l'automne

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-27-2005 14:21  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004
Re: [HS] ventilo

quote:
Originally posted by stanymi
Putain vous êtes équipés ?
Ca y est moi je l'ai mis en route, c insupportable cette chaleur. Vivement l'automne

Vais pas tarder aussi ! J'ai encore le chauffage qui faut que je vire !
Le pire c'est quand je mixe, obligé de fermer les fenêtres à cause des voisins, et là c'est l'horreur !
Hier en rentrant du taff, ma tuture était en plein soleil, la temperature affiché + ou - 32°c

Cet été ça va être chaud !

Ps: vive les Tongues !

Old Post May-27-2005 14:26  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
au boulot y'a des ventillo partout, je passe de ventillo en ventillo, (environ dans mon entourage proche ) c'est plutot cool.
bon c'est vrai aussi qu'on bosse à coté de soudeuses, donc au lieu de faire 30° comme ailleur il fait 40°

Old Post May-27-2005 15:11  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDivaD
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

moi pas de soucis au taf : Vive la clim'!

Old Post May-27-2005 16:18  France
Click Here to See the Profile for DjDivaD Click here to Send DjDivaD a Private Message Add DjDivaD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Moi de ce côté là j'ai du bol!

J'ai la clim au boulot et chez moi!! Mais pas dans la bagnole

Old Post May-27-2005 16:25  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

au taf, y'a la clim donc ca va

dans ma chambre jme suis equipé d'un ptit ventilo depuis 15 jours, une brise d'air frais en ecoutant ISOS4 c terrible

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post May-27-2005 16:27  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Climatiseurs au boulot

et @ home j'ai ressorti le ventillateur que j'avais acheté en urgence quand je révisai mon bac (2002)

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post May-27-2005 16:49  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Entre juin et septembre dans ma chambre çà descend pas en dessous de 27-28° (jour et nuit), sous le toit et velux oblige...
La semaine prochaine je fais péter la clim', j'en peux plus...

Old Post May-27-2005 16:51  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

il fait 35° ici...

Old Post May-27-2005 17:48  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Moi aussi velux + toit ( chose logique ^^ ) et c'est l'horreur !!!

Old Post May-27-2005 18:18  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Trop Chaud...

Le ventilo tous neuf d'hier est entrain de faire son baptème

Je suis invité aujourd'hui et demain apres midi à mixer dans une 'soirée outdoor' privée qui a démarré hier soir, ben à mon avis ils ne me verront pas...

Old Post May-28-2005 12:16  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

au boulot la clim et chez nous lair circule!!
mais notre appart a audrey et moi est oriente plein sud alors je vous raconte pas!!!!
sinon new trance track is on its way::!!!!!

Old Post May-28-2005 12:47 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] ventilo
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID - Popular Digweed Tune (CLIP Included) [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlur - "Song 2" (Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:39.

Forum Rules: