Ik weet alleen dat Dumnode waarschijnlijk zou komen, omdat die de vorige keer eigelijk zouden komen ofzo, maar dat ging niet door.
En Gielen zal ook wel weer van de party zijn, verder nog mensen??
Greetz
Nov-29-2001 13:38
The Groove
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Word around the campfire is dat Marco V en Blank & Jones ook komen.
Cheers
Nov-29-2001 14:15
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
DJ Jam-X van Dumonde zou dit keer idd komen ja
Nov-29-2001 14:21
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Klubheads zijn ook bevestigd, en a.s. zaterdag wordt de hele line-up officieel bekend gemaakt.
Klubbheads en Marco V zijn bevestigd door Anna Agency, Dumonde is gezegd bij de line-up van de vorige editie, volgens mij is Johan Gielen resident bij TE.. Blank&Jones en Cosmic Gate waren bevestigd door de webmaster van Blank&Jones..
Ik heb ergens gelezen dat Yves DeRuyter ook zou draaien...
Ik denk dat we gewoon nog een paar daagjes geduld moeten hebben
Nov-29-2001 15:43
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Als dit allemaal klopt, wordt het echt knallen op TE..!
Nov-29-2001 15:47
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
FRANCOIS KOMT OOK. WOEHOEEEEEEEEEEE. STAMPUH STAMPUH!!! JAHAAAAAAAAA KUNNEN JULLIE EINDELIJK EENS LUISTEREN NAAR MIJN AVATAR DJ
Originally posted by rellivisit FRANCOIS KOMT OOK. WOEHOEEEEEEEEEEE. STAMPUH STAMPUH!!! JAHAAAAAAAAA KUNNEN JULLIE EINDELIJK EENS LUISTEREN NAAR MIJN AVATAR DJ
Ja, daar had ik al wat over gehoord, die schijnt wel lekker te kunnen beuken!! Zolang hij niet zoals Cross draait vind ik het best!!
Nov-29-2001 18:25
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Sorry vooor de rare manier van txt maar dit staat op de site van id-t.com
Op 16 februari zal Trance Energy voor de tweede maal de Utrechtse Jaarbeurs bezoeken. Dat zal op een nog grotere schaal gebeuren dan verleden jaar het geval was.
Maar liefst vier hallen zullen ditmaal gebruikt worden waarmee praktisch alle variaties binnen de trance aan bod komen. Naast de grote Mainzaal staan een clubtrance, een hardtrance en een progressive-area op het programma.
De kaartverkoop is inmiddels begonnen bij de bekende voorverkoopadressen, de Free Recordshop en de grote postkantoren. Kaarten kosten 35 Euro.
Aanstaande zaterdag zal de line-up bekend gemaakt worden op www.id-t.com
Nov-29-2001 19:14
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
zoow, als ik dit zo allemaal hoor wordt et best een strakke line up ))
Dumonde
Marco V
Blank & Jones
Johan Gielen
Cosmic Gate
/me is weer van de party ))
en zoals dj_highforce zei: Als dit allemaal klopt, wordt het echt knallen op TE..!
mzzzzzls