|
| quote: | Originally posted by basd
Zat er nog even over te denken om morgen twee wedstrijdjes te gaan bekijken hier in Enschede, maar heb inmiddels andere plannen. |
Ik ga vanmiddag kaarten halen voor de 1/8e finale in Doetinchem. En dan hopen dat Nederland eerste wordt in de poule, zodat we ze kunnen zien spelen 
Last edited by BaRTeZ on Jun-10-2005 at 11:49
|