Tjohoo glada swetor! Ikväll (lördag) lirar jag på ETN.fm från 18:00 i en timme. Har precis fått lite sköna promos så det blir en hel del nytt, kanske värt att ta sig en lyssning?
Ja det här måste man ju ta och lyssna på !!!!!
Fan kul Peter att du får fler och fler spelningar.... att få det på en av USAs största internetradio är inte fy skam, ger ju riktigt bra publicitet.
Originally posted by Laszlo
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen??
Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan..
Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten
Det, det är ju ganska underförstått (iaf för oss som är 1337's ). Men man kan ju ändå låtsas och få lyssnarna tro att det är Live - det är väl ingen människa på denna jord som far illa av det
Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio?
Originally posted by Laszlo
Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio?
dream on
Bli inte besvinka nu: det spelades in för 2 veckor sen däremot hade jag inte tid för övning, så det är i princip live tack tack för allt snällt ni skrivit! vi får se om ni säger samma sak efteråt