Ga jij nou maar strijden voor de onafhankelijkheid van Fryslan...
Dan kom je meer tot je recht...
Fryslan boppe
en de WvG in de groppe
umh ben geen rasechte fries. en fryslan hoeft nie onafhankelijk worden!
laterr
___________________
I hate the global warming hoax
Dec-02-2001 20:21
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
hier voor de echte fans.. http://www.fortunecity.com/tinpan/morrison/794/k3.html
ik heb trouwens een SCHIJT HEKEL aan die 3 kleuter oma's.. mijn vrienden waren eens in een lollige bui en vonden het zo leuk om ongeveer de hele dag mij op te zadelen met :"ben verlieft op leo, leonardo di caprio"' weet je hoe GEK je daarvan word!!