Wie vlug was kon mijn onafgewerkte track 'Himalaya' downloaden enkele dagen geleden. Ik heb die samen met TOR afgewerkt en hier is de finale versie met een nieuwe naam
Originally posted by Jasperovitsj
Met jullie toestemming brand ik die graag op een CD'tje en gebruik ik die wel ergens als opener van m'n sets
Permission granted
Jun-27-2005 23:30
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
klinkt lekker
Jun-27-2005 23:32
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
jah deze is lekker
lekker dynamisch zelfs ... bass & drums enzo
maar ik mis nog een gitaartje & vocal sample ... vooral die gitaar eigenlijk ... zo'n snel ritme ... lets say 8 nootjes in één maat
kwil ook wel es 'Desperatozz Vision' van deze track maken ... ma dan eb'k wel mp3/wave files nodig
uw andere tracks waren ook wel cool ... werkelijk mijn stijl ... ma daar was nog meer werk aan de winkel, deze is't meest geslaagd tot nu toe
Jun-28-2005 07:07
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
goed bezig mannen, klinkt lekker in de oortjes dit, heerlijk zomers
Een klein piano, trompet of guitaar stukje vind ik ook niet misstaan maar dan dat is omdat "dat in andere liedjes ook wel eens voorkomt" dus is misschien niet zo origineel. Er mag in ieder geval nog wat bij , maar dat moet niet, tis niet dat het nu te leeg klinkt, iets extra's zou volgens mij alleen maar een DIKKE PLUS zijn.
Jun-28-2005 08:07
BZRK
headcase
Heel lekker
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jun-28-2005 10:06
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
kwil ook wel es 'Desperatozz Vision' van deze track maken ... ma dan eb'k wel mp3/wave files nodig
Ik zal je een remix pack maken
Een gitaar maken lukt niet met mijn synths maar ik heb een goeie piano simulator dus zal ik eens zien voor er een piano bij te doen
Jun-28-2005 14:09
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
lekkere zomerplaat
Jun-28-2005 14:15
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Noooooooooooo, keep it as it is
Je hebt nu een zalig diep en toch zweverig nummer, waarom dat persé willen vermainstreamen door een zo'n typisch trompetje of gitaartje in te zetten?
Laat de remixers dat gewoon doen, en laat het original gewoon zoals het is
*Hoewel een piano misshcien nog geen slechte aanvulling kan zijn, zolang het niet gaat overheersen *
Registered: Jan 2004
Goeie plaat!
ge moogt dat remix pack ook altijd eens naar mij doorsturen
Jun-28-2005 15:33
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Noooooooooooo, keep it as it is
Je hebt nu een zalig diep en toch zweverig nummer, waarom dat persé willen vermainstreamen door een zo'n typisch trompetje of gitaartje in te zetten?
Laat de remixers dat gewoon doen, en laat het original gewoon zoals het is
*Hoewel een piano misshcien nog geen slechte aanvulling kan zijn, zolang het niet gaat overheersen *
1) er is toch niks mis met mainstream ... als't nie goe zou klinke zou't nie mainstream zijn
2) omwille van de bovenstaande reden had'k dus gezegd da'k et wel wou remixen om het originele niet te schaden