Registered: Jan 2005
Location: Gütersloh, Bielefeld # GTA.264
[08.10.2005] Masters of Hardcore - Westfalenhalle Dortmund
es passt zwar nicht ganz ins GTA Forum hier,trotzdem bin ich im Netz über dieses gestolpert...
quote:
Masters of Hardcore - Location!
Masters of Hardcore gaat op zaterdag 8 Oktober 2005 plaatsvinden in de legendarische Westfalenhallen in Dortmund (DE). De Westfalenhal staat bekend als de hardste arena in Europa. Normaal gesproken vindt hier een keer per jaar de Mayday party plaats voor zo’n 20.000 bezoekers. Al meer dan 10 jaar staat Mayday bekend als het nummer 1 techno event in Duitsland en is vooral geroemd om de keiharde sounds die met onvoorstelbaar volume uit de speakers blazen.
Art of Dance is dan ook trots om in deze historische locatie de nieuwe editie van Masters
of Hardcore te mogen presenteren. De immense arena met een gigantische hoogte en een geluidssysteem dat vol open kan beuken totdat je de bassen in je botten voelt, maakt dit stadion de ultieme hardcore locatie.
Met kippevel denken we terug aan alle eerdere Masters of Hardcore parties, maar met nog hogere verwachtingen kijkt de Art of Dance crew uit naar dit nieuwe evenement. Hier kan je hardcore horen en voelen, zoals dat bedoelt is....
Pre-sale
e voorverkoop van Masters of Hardcore begint op zaterdag 2 July bij alle filialen van de ticketbox (o.a. Free recordshop), diverse dance-speciaal zaken en online op de shop van
Mastersofhardcore.com. De kaarten kosten 40 Euro ex. Fee.
Vervoer
De Westfalenhallen liggen vlak over de grens in Duitsland en zijn uitstekend te bereiken met de auto, trein en via de busreizen die door Event-travel zullen worden georganiseerd vanuit meer dan 150 plaatsen in Nederland. Houd hiervoor de site www.eventtravel.nl in de gaten en kijk vooral naar de interessante aanbieding van combi-kaarten (buskaart en toegangskaart). Voor meer informatie over treinreizen check je www.ns.nl , het treinstation van Dortmund ligt vlak voor de deur van de Westfalenhallen.
wundert mich etwas, das die das in Deutschland veranstalten und nicht in Holland selber...
Jun-28-2005 10:14
unKnOwn`
Spiderschwein <3
Registered: May 2003
Location: Bergkamen near Dortmund, Germany [GTA#91]
will lineup nfos
___________________
Jun-28-2005 10:18
Mighty Johnny
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Location: Gütersloh, Bielefeld # GTA.264
quote:
Originally posted by unKnOwn`
will lineup nfos
... am 1. Juli gibt es die wahrscheinlich
___________________
Jun-28-2005 10:20
unKnOwn`
Spiderschwein <3
Registered: May 2003
Location: Bergkamen near Dortmund, Germany [GTA#91]
quote:
Originally posted by Mighty Johnny
... am 1. Juli gibt es die wahrscheinlich
ich hoffe mal das n paar gute kommen, die ordentlich altes zeugs spielen
___________________
Jun-28-2005 10:21
disco stu
Supreme tranceaddict??
Registered: Nov 2001
Location: Around the World
das muss ja für Hoppe Heaven in Paradise sein, direkt um die ecke. Am ende steht er alleine da weil keiner hingeht
YEAH YEAH YEAH YEAAAAAAAAAHHH ALWAYS HARDCORE!!!!
Jun-28-2005 10:22
DennisF
up & down and all around
Registered: Nov 2001
Location: Europe
Lineup Losers of Hardcore:
- Bata Ilic
- Inge Meysel
- Gina Wild DJ Team
- Karl Moik
- Guildo Horn
- DJ Ötzi vs. DJ Bobo
- The Weathergirls
Jun-28-2005 10:23
Keldana
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Willich / Germany - GTA #175
Ne Danke ... Hardstyle ist ja noch ganz nett, aber Hardcore ist dann bloß noch Krach ...
und wenn ich mir den Text durchlese von wegen "hier kann man Hardcore hören und fühlen" ... ich besuche Events sowieso nur noch mit "Music Safe" wegen der Lautstärke ... aber hier wollen die ja ganz abdrehen ...